نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

حضور یکی از شخصیت های قدیمی سری جنگ ستارگان در فیلم Rogue One تایید شد

اخیرا مشخص شده که یکی از شخصیت‌های قدیمی سری جنگ ستارگان در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

«اگر دوست ندارید چیزی از داستان فیلم Rogue One یا فیلم‌های قدیمی جنگ ستارگان برایتان فاش شود، این خبر را نخوانید»

Rogue One: A Star Wars Story اولین فیلم فرعی از مجموعه جنگ ستارگان است که در تاریخ ۲۶ آذر امسال اکران خواهد شد. در این فیلم تعدادی شخصیت جدید وارد دنیای جنگ ستارگان خواهند شد و البته برخی از شخصیت‌های قدیمی هم در آن حضور خواهند داشت. برای مثال می‌دانیم که شخصیت محبوب دارت ویدر در این فیلم حضور دارد و البته این را هم می‌دانیم که قرار نیست شاهد حضور شخصیت هان سولو باشیم.

حال امروز مشخص شده که یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی مجموعه هم در Rogue One حضور خواهد داشت. این شخصیت سناتور بیل اورگانا (Bail Organa)، با بازی جیمی اسمیتس، است که پیش از این در نسخه‌های Attack of the Clones و Revenge of the Sith سری استار وارز حضور داشت. وی اخیرا در یک مصاحبه ویدیویی رسما حضور خود در Rogue One را تایید و اعلام کرد که نقشی کوچک در این فیلم خواهد داشت.

Bail Oragana

اورگانا پدرخوانده شخصیت پرنسس لیا است که در اثر حمله با دث‌استار در نسخه A New Hope کشته شده بود. با این حال و از آنجایی که وقایع Rogue One پیش از این فیلم اتفاق می‌افتند، وی هنوز زنده است و به عنوان بخشی از اتحاد ربل فعالیت می‌کند.

البته اسمیتس اخیرا در بازی Lego Star Wars: The Force Awakens هم صدا‌پیشگی شخصیت سناتور اورگانا را برعهده داشت. این بازی هفته گذشته برای پنجمین بار متوالی در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت.

نظر شما در مورد بازگشت این شخصیت چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده