نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه پی سی No Man's Sky با تاخیر سه روز عرضه می‌شود

طبق اعلام استودیو هلو گیمز، نسخه پی‌سی بازی No Man's Sky با تاخیر سه روزه عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی No Man's Sky پس از اینکه چندین بار تاخیر خورده است، قرار بود در تاریخ ۱۹ مرداد برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با این حال امروز استودیو هلو گیمز اعلام کرد که نسخه پی‌سی این بازی با تاخیری سه روزه و در تاریخ ۲۲ مرداد عرضه خواهد شد. البته سازندگان دلیل خاصی برای این تاخیر اعلام نکرده‌اند. با وجود تاخیر در عرضه نسخه پی‌سی، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 بازی را در همان موعد قبلی دریافت خواهند کرد و این نسخه از بازی تاخیر نخورده است و ۱۹ مرداد در آمریکای شمالی و ۲۰ مرداد در اروپا منتشر می‌شود.

همچنین سونی اعلام کرد که برای تجربه این بازی و بهره بردن از امکانات آنلاین آن، نیازی به اشتراک پلاس نخواهد بود؛ چرا که در بازی تعداد بی‌شماری سیاره وجود دارد و احتمال اینکه دو گیمر با هم روبرو شوند، بسیار پایین است. به همین دلیل هم No Man's Sky به عنوان یک بازی تک‌نفره شناخته می‌شود. البته برای ثبت شدن پیشرفت‌های گیمر در بازی، به اتصال اینترنت نیاز است. به‌علاوه No Man's Sky این روز‌ها و پس از حل شدن مشکل حقوقی نام بازی، درگیر یک مشکل دیگر هم شده است؛ یک کمپانی هلندی ادعا می‌کند که Hello Games در ساخت این بازی و به منظور خلق سیارات آن، از الگوریتم Superformula استفاده کرده است. البته شان موری، کارگردان بازی، اعلام کرده که از این الگوریتم در ساخت بازی استفاده نشده است. با این حال این پرونده هنوز هم در جریان است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده