نویسنده: deleted account
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

سیستم حرکتی بازی CoD: Infinite Warfare مشابه Black Ops 3 خواهد بود

Call of Duty: Infinite Warfare اثری بود که مدتی پس از معرفی، خود را زیر سایه‌ی Battlefield 1 دید. حال اعلام شده که سیستم حرکتی این بازی شبیه به نسخه‌ی قبلی مجموعه‌ی «ندای وظیفه» خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

وقتی که اکتیویژن نسخه‌ی بعدی ندای وظیفه را با نام «جنگاوری بی‌انتها» (Infinite Warfare) معرفی کرد، اعلام کرد که بخش چندنفره‌ی این بازی قرار است از «یک سیستم حرکتیِ تکامل‌یافته» بهره ببرد. علاوه بر آن، بر طبق لیست منتشر شده در فروشگاه گیم‌استاپ، سیستم حرکتی نسخه‌ی جدید این مجموعه قرار است «یک سیستم حرکتی زنجیره‌وار و پرطرفدار» باشد. اینیفینتی وارد، توسعه‌دهنده‌ی بازی، هنوز این موضوع را تایید نکرده است؛ اما با این حال، جزئیاتی را درباره‌ی آنچه که می‌توانیم انتظارش را در بازی داشته باشیم با ما به اشتراک گذاشته است. این استودیو امروز در توییتی، بیشتر درمورد نسخه‌ی جدید Call of Duty صحبت کرد.

حساب‌کاربری «Call of Duty Intel» در توییتر درمورد شبیه بودن سیستم حرکتی Infinite Warfare به Black Ops 3 سوال کرد و اینفینیتی وارد در جواب گفت:

اگر بازی Call of Duty: Black Ops 3 را تجربه کرده باشید، سیستم حرکتیِ روان و زنجیره‌وارِ [بازی Call of Duty: Infinite Warfare] برای شما آشنا خواهد بود.

با این حساب، مواردی مانند «پرش دوگانه» (Double-jumping) و «دویدن روی دیوار» (Wall-running) که در بازی BO 3 وجود داشتند، احتمالا در Infinite Warfare نیز وجود خواهند داشت. در این بین، اضافه نشدن ویژگی‌های جدید به سیستم حرکتیِ بازی می‌تواند تعجب برانگیز باشد؛ به‌ویژه اینکه می‌دانیم در Infinite Warfare برخی مراحل در فضا و سیارات مختلف جریان دارند.

تریلر معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare در یوتیوب آنقدر دیسلایک خورد که به چهارمین ویدیوی منفور این شبکه تبدیل شد. داستان بازی Infinite Warfare در آینده‌ای نزدیک جریان خواهد داشت و گروهی به نام «Settlement Defense Front» دشمن اصلی در بازی خواهد بود. اعضای این گروه درواقع نیرو‌های سابق اتحاد فضایی آمریکا هستند که پس از یک درگیری در سال‌های گذشته، جدا شده و گروه مستقلی را تشکیل داده‌اند. حال این نیرو‌ها در حال تصرف پایگاه‌هایی فضایی هستند که منابع موردنیاز ساکنین زمین از آن‌ها تامین می‌شود و به همین دلیل هم ارتش آمریکا تصمیم به مقابله با آن‌ها می‌گیرد.

خبر خوشی که برای کاربران سونی در چند روز اخیر منتشر شد، انحصار زمانی بودن محتویات دانلودی این بازی برای پلی‌استیشن 4 بود.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی