نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

کامرون هریس، ویراستار ارشد بازی Mass Effect، استودیو بایوور را ترک می کند

با استناد به اطلاعات جدید، کامرون هریس که به عنوان ویراستار ارشد بر روی بازی Mass Effect Andromeda مشغول به کار است، استودیو بایوور را در اواسط ماه آینده ترک خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به‎نظر می‎رسد که نفرین بر استودیو بایوور فائق آمده است؛ چراکه اعضای کلیدی آن به صورت متعاقب در حال ترک کردن استودیو یادشده هستند. کامرون هریس که بیش‎تر شهرتش را مدیون آثار فاخری چون Dragon Age: Inquisition و Star Wars: The Old Republic است، اعلام کرده که این استودیو را به‎زودی و در ماه آوریل ترک می‎کند. هریس، این موضوع را در صفحه شخصی توییترش  به اشتراک گذاشت:

تصمیم گرفتم که بایوور و  صعنت بازی‎سازی را ترک کنم و به سیاتل برگردم؛ برای فرصت‎های بیش‎تر. اوقات خیلی خوبی را در این‎‌جا داشتم، با اشخاص با استعدادی روبه‎رو شدم.  به خاطر همه‎ی موارد متشکرم، از تمامی چیزهایی که به من یاد دادید. بهترین‎ها را برای‎تان آرزومندم. شما بهترین اشخاصی هستید که من می‎شناسم! یک تشکر ویژه هم از طرفداران می‎کنم، برای شور و شوق و حمایت از من.

Mass Effect: Andromeda که قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۶ (آذر-اسفند ۱۳۹۵) منتشر شود، با تاخیر در سه ماهه اول سال آینده میلادی؛ یعنی در بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی روانه بازارها خواهد شد. این بازی حوادث کهکشانی کاملاً جدید را مدت‌ها پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی روایت می‌کند.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده