// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نویسنده ارشد Mass Effect: Andromeda بایوور را به مقصد بانجی ترک کرد

استودیو بایوور بازی Mass Effect: Andromeda را برای انتشار در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ و سه ماهه اول ۲۰۱۷ آماده می‌کند. حال کریس شلرف، نویسنده ارشد این بازی اعلام کرده است که از استودیو بایوور مونترال جدا شده است. با زومجی همراه باشید.

کریس شلرف، نویسنده ارشد جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Mass Effect با پسوند Andromeda تایید کرده است که از استودیو بایوور مونترال جدا شده و با هدف یاری‌رسانی در ساخت بازی Destiny به استودیو بانجی محلق شده است. شلرف در پستی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر چنین نوشته است:

به منظور تایید سوالی که برخی دوستان چند ماه قبل از من پرسیده‌اند، باید بگویم که من دیگر بر روی Mass Effect: Andromeda در استودیو بایوور مونترال کار نمی‌کنم.

در ادامه شلرف دورانی که عضوی از بایوور بوده است را «بهترین تجربه‌های دوران کاری‌اش» توصیف می‌کند و باور دارد که Mass Effect: Andromeda «با استقبال پرشور عمومی» روبه‌رو خواهد شد، اما در عین حال نسبت به برگشت به شهر سیاتل ابراز خوشحالی می‌کند:

Mass Effect: Andromeda با استقبال پرشور عمومی روبه‌رو خواهد شد و افتخار می‌کنم که جزئی از تیم سازنده این بازی بوده‌ام. به مانند یک کودک نسبت به تجربه نسخه نهایی این بازی هیجان‌زده هستم.

Mass Effect Andromeda (6)

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ اعلام شد که کریس شلرف به تیم سازنده Mass Effect: Andromeda ملحق شده است. پیش از این وی نویسنده ارشد Halo 4 در استودیو 343 اینداستریز نیز بوده است. جدایی شلرف از استودیو بایوور را می‌توان سومین جدایی مهم این استودیو دانست. در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، کریس واین مدیر تولید ارشد Mass Effect: Andromeda تصمیم به جدایی از استودیو بایوور و بازگشت به ایلات متحده گرفت. در ماه گذشته نیز اعلام شد که دیوید گیدر نویسنده بازی Dragon Age: Inquisition پس از ۱۷ سال همکاری با استودیو بایوور، این استودیو را ترک کرده است.

Mass Effect: Andromeda برای انتشار در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ و سه ماهه اول ۲۰۱۷ و بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است. این بازی حوادث کهکشانی کاملا جدید و مدت‌ها پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی را روایت می‌کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده