نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

جداشدن نویسنده بازی Dragon Age: Inquisition از بایوویر پس از ۱۷ سال

دیوید گیدِر، یکی از با‌سابقه‌ترین اعضای بایوویر است که نویسندگی بازی‌های بزرگ این کمپانی را بر‌عهده داشته است. حال وی اعلام کرده که پس از ۱۷ سال از این شرکت جدا شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

دیوید گیدر در سال ۱۹۹۹ به استودیو‌های بازیسازی کمپانی بایوویر پیوست و از آن زمان تا به امروز بر روی آثار زیادی از این کمپانی به عنوان نویسنده و طراح فعالیت داشته است که شامل بازی‌هایی مثل Baldur's Gate 2، Star Wars: Knights of the Old Republic و Neverwinter NIghts می‌شوند. وی پس از مدتی به تیم سازنده بازی Dragon Age اضافه شد و علاوه بر نسخه اول، در ساخت نسخه‌های دوم و اخیرا Inquisition هم نقش بسزایی داشت؛ تا جایی که داستان عالی آخرین نسخه از این سری را مدیون نویسندگی گیدر هستیم.

گیدر همچنین در یک سال اخیر از تیم سازنده بازی‌های Dragon Age جدا شده بود و در ساخت یک بازی محرمانه با بایوویر همکاری می‌کرد که هنوز جزییات دقیقی از آن منتشر نشده است. وی پس از جدا شدن از بایوویر توییتی منتشر کرد که به شرح زیر است:

پس از گذشت ۱۷ سال امروز روز غمگینی برای من است. چرا که باید از بایوویر جدا شدم. قطعا دلم برای تمامی اعضای تیمم در این کمپانی تنگ خواهد شد و برای تمامی افراد این‌جا آرزوی بهترین‌ها را دارم.

ption id="attachment_98089" align="aligncenter" width="640"]دیوید گیدر دیوید گیدر، عضو بایوویر و نویسنده بازی Dragon Age: Inquisition

همچنین گیدر فعلا دلیل اصلی خود را برای جدا شدن از بایوویر اعلام نکرده و هنوز هم مشخص نیست که آینده شغلی وی به چه شکلی خواهد بود. گیدر در مصاحبه‌ای که با سایت پالی‌گان داشت، در این مورد هم گفت:

هر زمان که حس کنم زمان مناسبی برای اعلام برنامه‌های بعدی من فرارسیده مشخص خواهم کرد که آینده شغلی من به چه شکل خواهد بود. در حال حاضر فقط دوست دارم از تمامی افرادی که در این مدت با آن‌ها همکاری داشتم خداحافظی کنم و وسایل خود را جمع‌آوری کنم!

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده