نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Thor: Ragnarok با حضور کوئین جت و هالک منتشر شد

مدتی است فیلمبرداری فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) در استرالیا آغاز شده است، حال تصاویری هوایی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که در آن هالک و کوئین جت را در لوکیشن آزگارد می‌توان مشاهده کرد.

مارک روفالو بازیگر نقش بروس بنر / هالک در فیلم Thor: Ragnarok، با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم Thor: Ragnarok در اینستاگرام شخصی خود، خبر از پایان فیلمبرداری صحنه‌های او در این فیلم داد، اما دیلی میل تصاویر هوایی از پشت صحنه فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است که در آن روفالو حضور دارد و گفته شده است این تصاویر از آخرین روز فیلمبرداری وی در این فیلم است. علاوه بر این یک مجسمه نیم تنه از هالک به وضوح در مجموعه ساختمان‌های آزگاردین که در سواحل گلد کوست استرالیا ساخته شده است، قابل مشاهده است و در تصاویر دیگر روفالو به صورت دراز کش دیده می‌شود که خدمه و تیم تولید او را احاطه کرده‌اند.

بنا به گفته منابع نزدیک، در صحنه منتشر شده از فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok، به طور قطع روفالو در حال تغییر و تبدیل بروس بنر به غول سبز رنگ هالک است تا احتمالا در اتفاقی که در فیلم در حال وقوع است دخالت کند و درگیر شود. بدون شک تصاویر مربوط به هالک نیازمند جلوه‌های بصری گسترده‌ای هستند. متاسفانه در حال حاضر نگاه شفاف و روشنی از تصاویری که از صحنه‌ فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است، وجود ندارد. در تصاویر هوایی دیگر کوئین جت گمشده انتقام جویان را می‌توان مشاهده کرد. این احتمال وجود دارد که با توجه به پایان فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) که کوئین جت روی خلبان خودکار بود و هالک در آن حضور داشت، با آن به آزگارد آمده باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی است و بازیگرانی چون کریس همسورث در نقش  ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم  Thor: Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده