نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸

اولین تریلر فیلم Dunkirk منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تریلر کامل فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk)، جدیدترین اثر کریستوفر نولان را منتشر کرد.

تابستان امسال، کمپانی برادران وارنر تیزر تریلر کوتاهی از فیلم Dunkirk منتشر کرد. این کمپانی مدتی پیش اولین پوستر رسمی این فیلم را همراه با یک نقشه که محل اتفاقات فیلم را نشان می‌دهد، منتشر کرد و اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم طی این هفته پخش خواهد شد. حال وارنر نخستین تریلر کامل فیلم Dunkirk را منتشر کرده است. این فیلم، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های متفاوتی چون سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar)، است که اتفاقات آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد.

در این تریلر شاهد تصاویر متعدد از نبردهای هوایی، دریایی و زمینی هستیم. همچنین وضعیت نامشخص و ناراحت کننده سربازان متفقین را نیز پوشش می‌دهد. در فیلم Dunkirk، سربازان نیروهای متفقین در سواحل دانکرک توسط نیروهای آلمانی محاصره شده‌اند و باید برای زنده ماندن و خروج از این منطقه، تلاش کنند. همچنین در این تریلر توضیح داده می‌شود که بیش از ۴۰۰ هزار سرباز نیروهای متفقین در ساحل گیر افتاده‌اند و آینده نامشخصی دارند و مشخص نیست که به خانه بازگردند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

جمعه این هفته، فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده خواهد رفت و تماشاگرانی که برای تماشای این فیلم به سینماهای IMAX مراجعه می‌کنند، می‌توانند هفت دقیقه ابتدایی فیلم Dunkirk را تماشا کنند. در فیلم Dunkirk بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هری‎ استایلز، خواننده محبوب گروه وان دایرکشن، نیز در جمع بازیگران این فیلم حضور دارد و چندی پیش تصاویر وی در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده