نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

ویدیو جدید فیلم Assassin's Creed ورود به دستگاه آنیموس را نشان می‌دهد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین ویدیو فیلم Assassin's Creed منتشر کرده است که ورود به دستگاه انیموس را نشان می‌دهد.

کمپانی فاکس قرن بیستم هفته گذشته پوستر جدیدی از فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) منتشر کرد، حال این کمپانی اولین ویدیو از این فیلم مورد انتظار به نام «به انیموس وارد شوید» (Enter the Animus)، را منتشر کرده است که اولین ورود کالوم لینچ با نقش آفرینی مایکل فاسبندر، به دستگاه انیموس را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

انیموس دستگاهی است که توسط شرکت صنایع آبسترگو تولید شده است که با استفاده از آن، خاطرات ژنتیکی کالوم لینچ بازگشایی می‌شود تا بتواند ماجراهای جد خود به نام آگیلار را در قرن ۱۵ میلادی در کشور اسپانیا، تجربه کند. کالوم لینچ با استفاده از خاطرات و تجربه‌های جد خود آگیلار و دیگر اعضای فرقه اسسین‌ها، شروع به آموزش و یادگیری دانش و مهارت‌های باورنکردنی آن‌ها می‌کند تا از آن برای مقابله با سازمان قدرتمند و ظالم تمپلار در زمان حال، استفاده کند.

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، فاسبندر و دیگر بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد.

پیش از این تایید شده بود که حدود ۶۵ درصد فیلم Assassin's Creed در زمان حال رخ می‌دهد و تنها ۳۵ درصد در گذشته اتفاق خواهد افتاد. این موضوع تفاوت زیادی با مجموعه بازی‌های Assassin's Creed دارد. اواخر ماه مهر،کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد. چندی پیش نیز، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Assassin's Creed منتشر شد که که مبارزات آن را در گذشته بررسی می‌کند.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده