نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ویدیو جدید فیلم Assassin's Creed به بررسی مبارزات در گذشته می‌پردازد

ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) منتشر شده است که مبارزات آن را در گذشته بررسی می‌کند.

کمتر از دو ماه تا اکران فیلم Assassin's Creed که اقتباسی از مجموعه بازی‌های محبوب کمپانی یوبی‌سافت است، بیشتر باقی نمانده است. ویدیو جدیدی از پشت صحنه این فیلم بسیار مورد انتظار منتشر شده است که در آن مایکل فاسبندر، بازیگر نقش کالوم لینچ / اگیلار، توضیحاتی در مورد مبارزات فیلم و جنگ بین فرقه آدم‌کش‌ها و تمپلارها در زمان گذشته و قرون وسطی می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا از پشت صحنه فیلم Assassin's Creed  را تماشا کنید:

|

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. اواخر ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، فاسبندر و دیگر بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد. جاستین کورزل در این رابطه می‌گوید:

ما در شروع کار صحبت کردن به زبان انگلیسی را امتحان کردیم، اما چیزی که واقعا شفاف و روشن بود، این بود که ما می‌خواستیم به عقب برگردیم و تولید فیلم را با صحبت به زبان زیبای اسپانیایی شروع کنیم. این واقعا به فضا و آهنگ فیلم کمک می‌کند.

پیش از این تایید شده بود که حدود ۶۵ درصد فیلم Assassin's Creed در زمان حال رخ می‌دهد و تنها ۳۵ درصد در گذشته اتفاق خواهد افتاد. این موضوع تفاوت زیادی با مجموعه بازی‌های Assassin's Creed دارد. در بازی‌های Assassin's Creed بخش عمده‌ای از زمان بازی در زمان گذشته از جمله دوران استعمار آمریکا، انقلاب فرانسه و رنسانس، می‌گذرد و داستان در برخی بخش‌های خود به زمان حال سفر می‌کند. با توجه به تقسیم زمان فیلم بین زمان حال و گذشته، فاسبندر توضیح داد که چرا ساختار این فیلم اینگونه است. او در این رابطه گفته است:

در بخش‌های مهمی قصد داریم به بازی احترام بگذاریم، اما می‌خواهیم المان‌های جدیدی نیز به آن اضافه کنیم. ما در حال ساخت یک بازی نیستیم. ما سعی داریم یک تجربه سینمایی بسازیم، در نتیجه چیزهایی هستند که باید به این مجموعه اضافه کنیم.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال برنامه‌ریزی شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده