نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

پوستر جدیدی از فیلم Assassin's Creed منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) منتشر کرده است.

شخصیت آگیلار با نقش آفرینی مایکل فاسبندر، در فیلم Assassin's Creed به نظر می‌رسد مانند دیگر هم قطاری‌های خود، زرادخانه‌ای از سلاح‌های مختلف برای مبارزه با تمپلارها در اختیار دارد. اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم و یوبی‌سافت موشن پیکچرز پوستر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده‌اند که تمرکز آن بر روی اساسین‌ها و سلاح‌های مختلف در فیلم است. آگیلار، شخصیتی که او را در اسپانیای قرن ۱۵ام در فیلم مشاهده خواهیم کرد، در مرکز این پوستر قرار دارد و اطراف او را آدمکش‌ها و سلاح‌های مرگباری مثل تبر، شمشیر و تپانچه، احاطه کرده‌اند. همچنین در مرکز این پوستر، آگیلار در حال انجام یک پرش ایمان (The Leap of Faith) است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

New Assassin

کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل است و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از فیلم در قرن ۲۱ میلادی و زمان حال رخ می‌دهد، با این حال این فیلم به گذشته و قرن ۱۵ میلادی نیز باز می‌گردد که طبق گفته سازندگان آن، فاسبندر و دیگر بازیگران در این صحنه‌ها به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد. جاستین کورزل در این رابطه می‌گوید:

ما در شروع کار صحبت کردن به زبان انگلیسی را امتحان کردیم، اما چیزی که واقعا شفاف و روشن بود، این بود که ما می‌خواستیم به عقب برگردیم و تولید فیلم را با صحبت به زبان زیبای اسپانیایی شروع کنیم. این واقعا به فضا و آهنگ فیلم کمک می‌کند.

پیش از این تایید شده بود که حدود ۶۵ درصد فیلم Assassin's Creed در زمان حال رخ می‌دهد و تنها ۳۵ درصد در گذشته اتفاق خواهد افتاد. این موضوع تفاوت زیادی با مجموعه بازی‌های Assassin's Creed دارد. اواخر ماه مهر، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد. چندی پیش نیز، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Assassin's Creed منتشر شد که که مبارزات آن را در گذشته بررسی می‌کند.

فیلم Assassin’s Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده