نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 2 از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

بنا به گفته دیوید یتس، فیلمبرداری دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

سرانجام هفته گذشته فیلم مورد انتظار موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) به روی پرده رفت و با استقبال گسترده تماشاگران و طرفداران هری پاتر روبرو شد. داستان این فیلم در مورد یک محقق انگلیسی به نام نیوت اسکمندر است که برای تحقیق در زمینه موجودات افسانه‌ای به نیویورک در سال ۱۹۲۶ سفر می‌کند. این فیلم شروع یک پنج گانه خواهد بود که در دنباله آن شاهد حضور گلرت گریندل والد خواهیم بود. نقش این شخصیت را جانی دپ بازی خواهد کرد.

مدتی پیش برادران وارنر رسما اعلام کرد فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت و دیوید یتس برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت. او که پیش از این کارگردانی چهار قسمت پایانی مجموعه هری پاتر را بر عهده داشته است، کارگردانی قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them را نیز عهده‌دار بوده است که این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۸۰ میلیون دلار ساخته و هفته گذشته به روی پرده رفته است. حال یتس در حال برنامه‌ریزی برای تولید و فیلمبرداری دنباله این فیلم است.

یتس به تازگی مصاحبه‌ای را با اسکرین‌اسلم انجام داده است و اطلاعات جدیدی را از فیلم Fantastic Beasts 2 به اشتراک گذاشته است، او پیش از این حضور آلبوس دامبلدور جوان را در این فیلم تایید کرده بود و همچنین گفته بود که اتفاقات فیلم Fantastic Beasts 2 در شهر پاریس رخ خواهد داد. حال یتس در این مصاحبه تایید کرد که فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. او در این رابطه می‌گوید:

ما در مراحل پیش تولید هستیم و فیلمبرداری را از ماه جولای آینده (تیر - مرداد) آغاز خواهیم کرد. این فیلم قرار است دو سال دیگر به روی پرده برود و ما در حال حاضر دو سال برای ساخت و انتشار آن زمان در اختیار داریم. من در مورد فیلم بعدی بسیار هیجان زده هستم چرا که بسیار متفاوت‌تر از فیلم اول است و مثل یک رویا می‌ماند. فیلم دوم کاملا تاریک، جالب توجه و زیبا و شاعرانه است که آن را بسیار متفاوت‌تر از فیلم اول می‌کند. این گواهی بر آن است که رولینگ نمی‌خواهد خود را تکرار کند و در هر فیلم تصمیم دارد تجربه جدیدی را خلق و ایجاد کند. او احساس می‌کند که باید یک چیز غیر معمول‌تر را بنویسد که برای من فیلمساز بسیار هیجان انگیز است.

Fantastic Beasts and Where to Find Them

این برای اولین بار نیست که Fantastic Beasts 2 فیلمی کاملا تاریک توصیف می‌شود. به نظر می‌رسد یتس به طور غیر مستقیم به حضور پر رنگ گریندل والد در این فیلم اشاره می‌کند، پیروان این شخصیت در اروپا حضور دارند و گریندل والد به دنبال افزایش قدرت خود و گسترش محدوده قدرت خود است و نیوت اسکمندر و دیگر قهرمانان فیلم برای مقابله با آن باید تصمیم بگیرند. یتس در ادامه مصاحبه خود بار دیگر تایید کرد که کارگردانی چهار قسمت آینده مجموعه Fantastic Beasts را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این تایید کرده بود که کارگردانی تمامی قسمت‌های آینده مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts را بر عهده خواهد داشت. یتس در ادامه می‌گوید:

من فکر کنم قرار است کارگردانی تمامی قسمت‌ها را بر عهده داشته باشم،‌ با این حال، هنوز کاملا نمی‌دانم. تنها زمان این موضوع را مشخص می‌کند. این چیزی است که شما باید آن را انجام بدهید و من می‌خواهم این کار را انجام بدهم و به آن‌ها شکل و فرم مناسب را بدهم چون من کار کردن با این افراد را دوست دارم. کار با این افراد الهام بخش و هیجان انگیز است.

علاوه بر یتس، جی.کی.رولینگ نیز برای نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 2 باز خواهد گشت. او کار نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌ها را بر عهده خواهد داشت. مجموعه Fantastic Beasts در ابتدا قرار بود یک سه گانه باشد، اما مدتی پیش رولینگ اعلام کرد که این مجموعه از یک سه گانه به پنج گانه تبدیل شده است. ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده