نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار ۱۵ تصویر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story

مجله اینترتیمنت ویکلی ۱۵ تصویر جدید از فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) را منتشر کرد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story، نخستین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که این ماه به روی پرده خواهد رفت و به نظر می‌رسد لحن جدی‌تری نسبت به فیلم‌های اصلی این مجموعه دارد. شماره ماه دسامبر مجله اینترتیمنت ویکلی به فیلم Rogue One اختصاص داده شده است و تصویر این فیلم بر روی جلد این مجله نقش بسته است.

مجله اینترتیمنت ویکلی همچنین ۱۵ تصویر جدید از فیلم Rogue One نیز منتشر کرده است که تمرکز این تصاویر بیشتر بر روی شخصیت‌هایی چون جین آرسو با بازی فلیسیتی جونز، دارت ویدر با صداپیشگی جیمز ارل جونز، و شخصیت شرور و منفی جدید دایرکتور اورسون کرنیک با بازی بن مندلسون، است. در تصاویر دیگر شاهد نبردهای مهم این فیلم به همراه تصویری از سفینه U-Wing هستیم. علاوه بر این، در یک تصویر گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One، در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در کنار بازیگران دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

علاوه بر جونز، ارل جونز و مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و دیگو لونا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش، لوکاس فیلم پوستر جدید و IMAX فیلم Rogue One را منتشر کرده بود. چند روز پیش نیز، دیزنی ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر کرد که سازندگان و بازیگران فیلم توضیحاتی در مورد داستان فیلم و علاقه خود به دنیای جنگ ستارگان را به اشتراک گذاشتند. همچنین، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Rogue One منتشر شده است که تمرکز آن بر روی دو شخصیت جین آرسو و کاپیتان کاسیان اندور است.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده