نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار پوستر IMAX فیلم Rogue One: A Star Wars Story

لوکاس فیلم پوستر IMAX فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) را منتشر کرد.

هفته گذشته تریلر جدید و بین المللی فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد، در این تریلر شاهد صحنه جدید از حضور دارت ویدر در این فیلم هستیم. حال لوکاس فیلم پوستر جدید و رسمی سینماهای IMAX فیلم Rogue One را منتشر کرده است. در این پوستر، اعضای گروه روگ وان به شکل یک جنگنده شوروشی در مقابل سلاح مرگبار ستاره مرگ قرار گرفته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

Rogue One: A Star Wars Story IMAX Poster

فیلم Rogue One داستان نیروهای مقاومتی را روایت می‌کند که متحد شده‌اند تا نقشه ساخت سلاح مخوف موسوم به ستاره مرگ را سرقت کنند. اتفاقات این فیلم، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون فلیسیتی جونز در نقش جین آرسو، مدز میکلسن در نقش گالن آرسو، دیگو لونا در نقش کاپیتان کاسیان اندور، دانی ین در نقش چیروت ایموه، جیانگ ون در نقش بیز مالبوس، آلن تودیک در نقش دروید K-2SO، ریز احمد در نقش خلبان بودی روک، فارست ویتاکر در نقش ساو جررا و بن مندلسون در نقش شخصیت شرور اصلی فیلم، دایرکتور اورسون کرنیک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهده گرت ادواردز است. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده