نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

ویدیو جدید فیلم Rogue One به کنکاش در داستان آن می‌پردازد

در ویدیوی جدید فیلم Rogue One سازندگان آن در مورد آنچه که در این فیلم قرار است رخ دهد، صحبت می‌کنند.

سرانجام فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) این ماه به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به تازگی ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر شده است که به کنکاش و جستجو در داستان فیلم می‌پردازد. گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One، در شروع این ویدیو می‌گوید:

اگر زمانی که من چهار سالم بود می‌دانستم که روزی یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را فیلمبرداری و کارگردانی خواهم کرد، تمام زندگی‌ام را برای آن برنامه‌ریزی می‌کردم.

در ادامه این ویدیو دیگو لونا و فلیسیتی جونز از احساسات مشابه و هیجان خود برای کار بر روی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان صحبت کردند و آن را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها سپس در مورد داستان فیلم Rogue One صحبت کردند و توضیحاتی در مورد برخی از صحنه‌های فیلم نیز دادند. علاوه بر این، تصاویر جدیدی از این فیلم در این ویدیو مشاهده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

علاوه بر لونا و جونز، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند. فیلم Rogue One پس از دو فیلم هیولاها (Monsters) و گودزیلا (Godzilla)، سومین فیلمی است که ادواردز کارگردانی آن را بر عهده دارد.

اواخر ماه مهر لوکاس فیلم تریلر سوم و نهایی فیلم Rogue One را منتشر کرد. مدتی پیش نیز تریلر جدید و بین المللی این فیلم منتشر شد که در این تریلر شاهد صحنه جدید از حضور دارت ویدر در این فیلم هستیم. علاوه بر این، نگاهی بهتر و عمیق‌تری از گذشته جین آرسو را به نمایش می‌گذارد. چندی پیش نیز، لوکاس فیلم پوستر جدید و IMAX فیلم Rogue One را منتشر کرده بود.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده