نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تریلر بین المللی فیلم Rogue One: A Star Wars Story با حضور دارت ویدر

دیزنی تریلر جدید و بین المللی فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرده است که در آن شخصیت دارت ویدر حضور بیشتری دارد.

ماه گذشته، تریلر جدید و نهایی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر شد. حال لوکاس فیلم تریلر جدید و بین المللی این فیلم را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد صحنه جدید از حضور دارت ویدر در این فیلم هستیم. علاوه بر این، تصاویر جدید دیگری نیز در این تریلر وجود دارد که مهم‌ترین آن نمایش بخشی از گذشته و کودکی جین آرسو است، در ادامه مشاهده‌ می‌کنیم که مادر آرسو به او یک گردنبند کریستال کایبر داد. نابودی یک سیاره و قتل عام مردم آن توسط سلاح مرگبار ستاره مرگ، از دیگر صحنه‌های جدید این فیلم در این تریلر است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، لوکاس فیلم دو بنر و دو پوستر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

فیلم Rogue One داستان نیروهای مقاومتی را روایت می‌کند که متحد شده‌اند تا نقشه ساخت سلاح مخوف موسوم به ستاره مرگ را سرقت کنند. اتفاقات این فیلم، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون فلیسیتی جونز در نقش جین آرسو، مدز میکلسن در نقش گالن آرسو، دیگو لونا در نقش کاپیتان کاسیان اندور، دانی ین در نقش چیروت ایموه، جیانگ ون در نقش بیز مالبوس، آلن تودیک در نقش دروید K-2SO، ریز احمد در نقش خلبان بودی روک، فارست ویتاکر در نقش ساو جررا و بن مندلسون در نقش شخصیت شرور اصلی فیلم، دایرکتور اورسون کرنیک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهده گرت ادواردز است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده