نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تیزر جدید Battlefield 1 حمله به حکومت عثمانی را نشان می‌دهد

استودیو دایس تیزر جدیدی از بخش تک‌نفره Battlefield 1 با محوریت حمله به عثمانی‌ها منتشر کرده است.

پس از اینکه چند روز پیش شاهد انتشار ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بخش تک‌نفره و داستانی بازی بتلفیلد 1 بودیم، حال استودیو دایس، سازنده بازی، یک تیزر کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای هم از این بخش منتشر کرده است. در این تریلر که مربوط به مرحله The Runner بازی است، گیمر در نقش یک سرباز آنزاک (ارتش مشترک استرالیا و زلاندنو) قرار دارد و باید پیامی مهم را به نیرو‌های بریتانیایی حاضر در میدان نبرد برساند. در این بین باید مراقب نیرو‌های عثمانی حاضر در منطقه گالیپولی هم باشید. در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه اما بسیار هیجان‌انگیز را تماشا کنید:

|

در بازی Battlefield 1 و برخلاف نسخه‌های پیشین این سری، کنترل چند سرباز را در بخش داستانی بازی برعهده خواهید داشت که این امر به گفته الکترونیک آرتز، ناشر بازی، باعث می‌شود تا سازندگان بتوانند داستانی عمیق و درخور بازی به مخاطب ارائه کنند. پیش از این جزییات پنج مرحله از مراحل داستانی بازی توسط DICE ارائه شده بود که می‌توانید در زومجی آن‌ها را بخوانید.

بازی Battlefield 1‌ در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. البته اگر از مشترکین دو سرویس EA Access یا Origin Access باشید، می‌توانید بازی را از تاریخ ۲۲ مهر تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده