نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

۲۰ میلیون نفر برای تجربه بازی Super Mario Run روی iOS ثبت نام کرده‌اند

بنا به اعلام کمپانی اپل، بیش از ۲۰ میلیون نفر برای تجربه بازی موبایل Super Mario Run ثبت نام کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که بازی Super Mario Run قرار است به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شود؛ بازی‌ای که در جریان رویداد رونمایی از گوشی آیفون 7 توسط شیگرو میاموتو معرفی شد. حال طبق اعلام سایت BuzzFeed، تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نفر برای تجربه این بازی روی گوشی‌های iOS خودشان ثبت نام کرده‌اند.

تیم کوک، مدیر اپل، طی مصاحبه‌ای که با سایت مذکور داشته، گفت که بیش از ۲۰ میلیون نفر تا به امروز ثبت نام کرده‌اند تا بلافاصله بعد از عرضه بازی Super Mario Run، یک اعلان (Notification) دریافت کنند. این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و فقط می‌دانیم که در ماه دسامبر (آذر-دی) عرضه خواهد شد و کاربران اندروید هم حداقل باید تا سال ۲۰۱۷ برای تجربه آن منتظر بمانند.

به هر حال با اینکه هنوز حداقل دو ماه تا عرضه بازی باقی مانده است، ولی حجم بالای اشتیاق کاربران iOS به تجربه آن نشان می‌دهد که Super Mario Run یک عرضه بسیار موفق خواهد داشت. اخیرا سرکان توتو، تحلیل‌گر مشهور، اعلام کرده بود که انتظار دارد این بازی بیش از یک میلیارد بار دانلود شود و میاموتو هم طی صحبت‌هایی ابراز امیدواری کرد که این نسخه از سوپر ماریو بتواند طرفداران را دوباره جذب محصولات نینتندو کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده