نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۸

شیگرو میاموتو: امیدوارم Super Mario Run گیمر‌ها را جذب نینتندو کند

خالق ماریو اعلام کرده که هدف بازی Super Mario Run جذب کاربران به سمت نینتندو است.

یکی از جذاب‌ترین اتفاقات چند وقت اخیر در دنیای بازی‌های ویدیویی، معرفی بازی موبایل Super Mario Run در جریان کنفرانس رونمایی از آیفون 7 اپل بود. این بازی اولین اثر با محوریت شخصیت سوپر ماریو است که برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شود و از این نظر بسیار با اهمیت است و انتظار می‌رود فروش خیلی خوبی هم تجربه کند. ولی به نظر می‌رسد که هدف نینتندو از عرضه این بازی، فقط کسب درآمد نیست. شیگرو میاموتو، خالق سوپر ماریو، اخیرا مصاحبه‌ای با My Nintendo News داشته و طی آن اعلام کرده که هدف اصلی از عرضه Super Mario Run و برنامه‌ها و بازی‌های مشابه، این است که گیمر‌ها دوباره جذب بازی‌ها و پلتفرم‌های نینتندو شوند:

برای سالیان سال، هدف ما از توسعه سخت‌افزار‌های جدید این بوده که افراد بیش‌تری را جذب بازی‌های نینتندو کنیم. طی سال‌های اخیر، موبایل به یک پلتفرم بسیار محبوب در بین مردم تبدیل شده و این فرصتی عالی برای ما است تا بتوانیم با ساخت بازی‌هایی مانند Super Mario Run کاری کنیم که افراد بیش‌تری از هر سن و قشری، با شخصیت‌های نینتندو آشنا شوند و امیدواریم که این امر در نهایت باعث جذب شدن دوباره گیمر‌ها به سمت پلتفرم‌های نینتندو شود.

می‌توان گفت که این تصمیم نینتندو، بسیار منطقی بوده است. چرا که در چند وقت اخیر، محبوبیت بازی موبایل Pokemon GO باعث شد تا گیمر‌ها دوباره سراغ دیگر محصولات مرتبط با پوکمون بروند و در نتیجه برای بازی کردن آن‌ها، کنسول‌های نینتندو را خریداری کنند. حال باید منتظر ماند و دید که Super Mario Run هم چنین تاثیری روی سخت‌افزار‌های نینتندو خواهد داشت یا خیر.

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده