// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بروزرسانی ماه آینده بازی Driveclub بسیار بزرگ و پر جزئیات خواهد بود

بازی ریسینگ و انحصاری Driveclub حدود یک سال پیش بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد و استودیو اِیوُلوشِن، سازنده بازی همچنان به پشتیبانی و ارائه محتواهای بیشتر برای این بازی ادامه می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

استودیو ایولوشن، سازنده بازی انحصاری Driveclub که بیش از یک سال از زمان انتشار آن می‌گذرد، اعلام کرده است که در ماه فوریه ( بهمن تا اسفند سال جاری) بروزرسانی بعدی و بزرگ این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در پست منتشر شده بر روی صفحه رسمی بازی در شبکه اجتماعی توییتر چنین آمده است:

بروزرسانی بعدی بازی Driveclub در ماه فوریه ارائه می‌شود و ما محتواهای زیادی برای آن در نظر گرفتیم. جزئیات بیشتری در اواخر این ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با این‌حال اعلام نشده که این بروزرسانی به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد یا برای استفاده از آن باید مبلغی پرداخت شود. محتوای Season Pass بازی در جولای ۲۰۱۵ به اتمام رسیده است. پائول راسچِنسکی، کارگردان بازی در پاسخ به سوال رایگان یا غیررایگان بودن این بروزرسانی می‌گوید:

طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.

همچنین قیمت بازی Driveclub بر روی شبکه پلی‌استیشن با کاهش روبه‌رو شده و  این بازی به قیمت ۱۱.۲۴ دلار در بخش «ملزومات» به فروش می‌رسد. Driveclub در ابتدای عرضه با اقبال دارندگان کنسول پلی‌استیشن مواجه شد، اما پس از مدتی فروغ اولیه خود را از دست داد. لازم به ذکر است که این بازی تاکنون بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است. سال گذشته بسته گسترش‌دهنده بازی با نام Driveclub Bikes منتشر شد و پشتیبانی استودیو ایولوشن با انتشار بروزرسانی و محتواهای جدید از این بازی همچنان ادامه دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده