نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

انتشار تصاویری از خودروهای موجود در محتوای سال آینده بازی Driveclub

با وجود اینکه بازی Driveclub در اکتبر سال ۲۰۱۴ عرضه شده است، اما هنوز هم اِوُلوشِن استودیوز، سازنده‌ی بازی، به عرضه‌ی محتوا برای آن ادامه می‌دهد. قرار است جدیدترین محتوای این بازی که شامل خودرو‌های جدید است سال آینده میلادی عرضه شود. در ادامه با تصاویری از این خودرو‌ها با زومجی همراه باشید.

بازی Driveclub یک بازی مسابقه‌ای انحصاری پلی استیشن ‌4 است که در حدود یک سال و سه ماهی که از انتشارش می‌گذرد توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان این سبک بازی‌ها را به خود جلب کند. طبق آخرین خبر‌ها جدیدترین محتوای این بازی قرار است سال آینده‌ی میلادی عرضه شود.

استودیو اِوُلوشن، سازنده‌ی بازی، پیش از این وعده داده بود که سال آینده ی میلادی هم برای بازی خود تولید محتوا را انجام دهد و خودروهای جدید معرفی کند. امروز این استودیو تصاویر جدیدی را از طریق توییتر منتشر کرد که در آن‌ها خودرو‌های جدیدی به چشم می‌خورد. در ادامه این تصاویر را می‌توانید ملاحظه کنید:

driveclub_2016_tracks_1-600x338

driveclub_2016_tracks_2-600x338

driveclub_2016_tracks_3-600x338

driveclub_2016_tracks_4-600x338

سازندگان هنوز اطلاعات بیشتری را از جزئیات این محتوا اعلام نکرده‌اند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد این بازی مسابقه‌ای که تا امروز راه سختی را طی کرده است به دست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. همچنین پیش از این، پاول راسچِنسکی، کارگردان بازی Driveclub، از طریق حساب توییتر خود، در رابطه با قدرت کنسول پلی‌استیشن 4 و تکنولوژی جدید بازی Driveclub صحبت‌هایی کرده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده