نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

صحبت های کارگردان Driveclub در رابطه با قدرت پلی استیشن 4 و بروزرسانی بعدی بازی

پائول راسچِنسکی، کارگردان بازی Driveclub، روز گذشته از طریق حساب توییتر خود، در رابطه با قدرت کنسول پلی‌استیشن 4، تکنولوژی جدید بازی Driveclub و بروزرسانی بعدی این بازی صحبت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کارگردان بازی درایوکلاب در ابتدا اعلام کرده تکنولوژی جدید این بازی با نام «Self Shadowing Parallax Occlusion Mapping»، کیفیت تکسچرها و سایه‌ها در بازی را افزایش داده است. راسچنسکی در پاسخ به یکی از طرفداران اعلام کرده کنسول پلی‌استیشن 4 هنوز «قدرت زیادی» دارد که آن‌ها می‌توانند در بازی‌های آینده از آن استفاده کنند:
با قدرتی که پلی‌استیشن 4 دارد، هنوز کارهای زیادی است که می‌توانیم با این کنسول انجام دهیم. از زمان عرضه کنسول، نکات زیادی را در رابطه با سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 متوجه شدیم.
کارگردان بازی درایوکلاب در ادامه صحبت‌های خود گفت این هفته اولین اطلاعات از بروزرسانی ماه آینده این بازی منتشر خواهد شد:
هفته آینده و پس از انتشار محتویات جدید، در رابطه با محتویاتی که در ماه آینده از طریق بروزرسانی به بازی اضافه خواهیم کرد صحبت می‌کنیم.
راسچنسکی اعلام کرده احتمال این وجود دارد که وی در مراسم PlayStation Experience که ماه آینده برگزار خواهد شد حضور پیدا کند. با این حال هنوز این مسئله به‌صورت قطعی تایید نشده است:
صادقانه هنوز نمی‌دانم در این مراسم حضور پیدا خواهم کرد یا خیر. شانس این وجود دارد که من را در رویداد PlayStation Experience ملاقات کنید، اما این مسئله هنوز به‌صورت قطعی تایید نشده است.
Driveclub (2) درحالی‌که حدود یک سال و نیم از انتشار بازی Driveclub می‌گذرد، حمایت سازندگان از این بازی با انتشار محتویات رایگان و حتی انتشار تکنولوژی‌های گرافیکی جدید، اهمیت سازندگان به بازی خود و احترام به خریداران این محصول را نشان می‌دهد. بازی Driveclub هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. نسخه رایگان این بازی که تعداد محدودی از ماشین‌های بازی اصلی، جاده‌ها و آب و هوای داینامیک را در خود دارد، طی ماه‌های گذشته در اختیار اعضای پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد این بازی مسابقه‌ای که تا امروز راه سختی را طی کرده به دست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. علاقه‌مندان به این بازی مسابقه‌ای همچنین می توانند بسته الحاقی Driveclub Bikes را هم آکنون با قیمت ۲۰ دلار از شبکه پلی‌استیشن خریداری کنند. اگر از کاربران بازی درایوکلاب هستید، می‌توانید این بسته را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار و تخفیف چند دلاری دریافت کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده