نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

به‌روز‌رسانی بزرگ بازی DomiNations نبرد‌های وسیع چند‌نفره را به بازی اضافه می‌کند

استودیو بیگ هیوج گیمز به مناسب ۱۷ میلیون بار دانلود شدن بازی استراتژیک DomiNations یک به‌روز‌رسانی جدید برای آن عرضه کرده که نبرد‌های وسیع چند‌نفره را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
DomiNations یک بازی استراتژیک برای گوشی‌های اندروید و iOS است که توسط استودیو بیگ هیوج گیمز، سازنده بازی‌های بزرگی مثل Rise of Nations، ساخته شده و کمپانی نِکسون هم آن را منتشر کرده است. حال این بازی یک به‌روز‌رسانی جدید دریافت کرده که از قضا بزرگ‌ترین آپدیتی است که تا امروز برای بازی منتشر شده است. این به‌روز‌رسانی «جنگ جهانی» نام دارد و یک حالت نبرد وسیع چند‌نفره را به بازی اضافه می‌کند. در این حالت گیمر‌ها می‌تواند در دو تیم نهایتا ۵۰ نفره به مدت دو روز با یکدیگر برای تصرف نقشه مبارزه کنند. به‌روز‌رسانی جدید بازی DomiNations همچنین یک ساختمان دفاعی جدید نیز به بازی اضافه می‌کند و علاوه بر آن گیمر‌ها از این پس می‌توانند با استفاده از ویرایشگر، نقشه معمولی و نقشه زمان جنگ خودشان را از نو ویرایش کنند. تیم ترِین، مدیر استودیو بیگ هیوج گیمز، پس از عرضه این به‌روز‌رسانی اعلام کرد:
DomiNations توسط تیمی متشکل از طرفداران بازی‌های استراژیک و برای دوست‌داران این سبک ساخته شده است و محتویات «جنگ جهانی» هم این بازی را بیش از پیش بزرگ‌تر خواهد کرد. این بسته عمق بیش‌تری به گیم‌پلی بازی خواهد داد و از این پس چگونگی ساخت پایگاه و داشتن برنامه‌ریزی از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. نبرد‌های این بخش در دو روز انجام خواهند شد که روز اول مختص برنامه‌ریزی و روز دوم برای حمله کردن است. هر یک از اعضای حاضر در این بخش می‌توانند دو بار به تیم‌های دشمن حمله کنند و امکان جمع‌آوری ۵ ستاره از هر نبرد وجود دارد. در پایان تیمی که در مجموع ستاره‌های بیش‌تری داشته باشد، به عنوان برنده نهایی معرفی خواهد شد و جوایز تعیین شده را دریافت خواهد کرد.
بازی DomiNation به صورت کاملا رایگان (با خرید‌های درون برنامه‌ای) برای اندروید و iOS عرضه شده و برایان رینولدز، یکی از اصلی‌ترین سازندگان بازی است که برای حضور در تیم سازنده بازی‌های Rise of Nations و Civilization فرد شناخته شده‌ای برای طرفداران سبک استراتژیک به‌شمار می‌رود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده