نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷

تاریخ انتشار آپدیت Outlanders بازی Dota 2 اعلام شد

یکی از توسعه‌دهندگان شرکت ولو زمان انتشار به‌روزرسانی بزرگ Outlanders بازی Dota 2 را اعلام کرد.

بااینکه شرکت ولو سرگرم انتشار اطلاعیه‌های تازه‌‌ی Half-Life و Counter-Strike: Global Offensive است، اما بااین‌حال یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خود را فراموش نکرده است. این شرکت از مدت‌ها پیش وعده‌ انتشار به‌روزرسانی بزرگ Outlanders را به طرفداران بازی Dota 2 داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیراً یکی از توسعه‌دهندگان درباره‌ی زمان انتشار آن لب به سخن گشوده است. درحالی‌که هنوز تاریخ انتشار دقیقی در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی Valve درج نشده است، یکی از توسعه‌دهندگان این شرکت با نام cameron_dev در پاسخ به هواداران مشتاق جامعه‌ی Dota 2، تاریخ ۵ آذر (۲۶ نوامبر) را برای انتشار به‌روزرسانی Outlanders ذکر کرد.

توسعه‌دهندگان ولو به‌‌خاطر تاخیر در انتشار به‌روزرسانی‌ها و بازی‌ها آن هم به‌دلیل رضایت‌نداشتن از نتیجه‌ی نهایی یا آماده‌نبودن محتوایی که روی آن کار می‌کنند، شهرت دارند. براین‌اساس نمی‌توان از انتشار آپدیت تازه بازی Dota 2 در تاریخ یادشده مطمئن بود، اما به‌هرشکل این مورد توسط یک منبع قابل اطمینان اعلام شده است. از انتشار پچ ۷.۲۲ زمان زیادی می‌گذرد و این مورد تاثیر بدی چه بر رقابت‌های حرفه‌ای و چه بر بازی‌های پابلیک داشته است. باعنایت‌به اینکه این Patch شش ماه پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت، می‌توان آن را یکی از طولانی‌ترین پچ‌های تاریخ Dota 2 به‌شمار آورد. بااینکه به‌لطف انتشار پیوسته به‌روزرسانی‌های کوچک، نوآوری‌هایی در بازی به‌وجود آمده است، اما طرفداران از وضع بازی و کم‌بودن بی‌سابقه‌ی تعداد بازیکنان ناراضی هستند.

به‌روزرسانی Outlanders تغییرات بسیاری در Metagame قبلی بازی Dota 2 ایجاد خواهد کرد و دو هیروی تازه با نام‌های Snapfire و Void Spirit را به فهرست قهرمانان بازی می‌افزاید. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده