نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

آغاز فعالیت دیسکورد زومجی

سرور دیسکورد زومجی از امروز شروع به فعالیت می‌کند. اگر اکانت دیسکورد دارید، می‌توانید از همین امروز ما را در دیسکورد دنبال و به دوستان‌تان معرفی کنید. 

بدون شک تا به حال دیگر همگی با پلتفرم دیسکورد (Discord) آشنایی پیدا کرده‌اید یا حداقل نام دیسکورد تا به امروز به گوش‌تان خورده است. دیسکورد پلتفرمی است که در ابتدا بیشتر میان گیمرها و استریمرها محبوبیت داشته، اما به مرور زمان کاربری‌های بیشتری هم پیدا کرده است. امکان چت نوشتاری، در کنار صحبت‌کردن و فعالیت‌های جمعی، پلتفرم دیسکورد را امروزه به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای ایجاد کامیونیتی‌های جدید تبدیل کرده است. البته که راحتی استفاده از رابط کاربری این پلتفرم و امکان ایجاد دسته‌بندی‌های متنوع هم در این محبوبیت خالی از تاثیر نبوده است. 

به این ترتیب ما هم دیدیم شاید بد نباشد مکانی را داشته باشیم برای صحبت‌های پراکنده‌ای که جایی برایش در سایت اصلی زومجی وجود ندارد. این یعنی در رابطه با مسائل و محتوای سایت کماکان در خود سایت بحث بفرمایید، اما در سایر موارد مربوطه یا غیر مربوطه و پراکنده، می‌توانید حرف‌های‌تان را به دیسکورد ما بیاورید. برای ابتدای کار دسته‌بندی‌هایی که فکر می‌کردیم برای همگی جذابیت داشته باشند را انتخاب کردیم، بی‌شک به مرور زمان و با پیشنهاد شما این دسته‌بندی‌ها را گسترده‌تر و بهتر می‌کنیم. فقط فراموش نکنید، این سرور درنهایت به خودِ شما تعلق دارد و قرار است با فعالیت شما سر پا بماند، پس خواهشمندیم در حفظ و نگهداری‌ و پیشرفتش تلاش کنید.

برای ملحق شدن به دیسکورد زومجی روی این لینک کلیک کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده