نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶

نظرسنجی: قطعی اینترنت چه تاثیری روی زندگی شما گذاشته است؟

قطعی چند روزه اینترنت در کشور، تاثیرات منفی زیادی روی کسب و کار‌ها و زندگی روزمره داشته است. حال نوبت شما است تا بگویید که این اقدام، چه تاثیری روی زندگی‌تان داشته است.

از روز یکشنبه ۲۶ آبان و طبق دستور مستقیم شورای امنیت کشور، دسترسی به اینترنت روی تمام اپراتور‌ها از سرویس‌دهنده‌های ADSL گرفته تا اپراتور‌های موبایل مثل ایرانسل، رایتل و همراه اول قطع شده است و کاربران فقط به وب‌سایت‌ها و سرویس‌های داخلی دسترسی دارند. بدون شک در دورانی که اینترنت برای افراد زیادی از کسب و کار‌های اینترنتی گرفته تا دانشجویان و اقشار دیگر جامعه مهم‌ترین منبع لازم برای کسب درآمد و دسترسی به منابع علمی است، این اتفاق آسیب‌های واضح زیادی در پی داشته و دارد. 

فارغ از این، اینترنت یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های سرگرمی‌های روز دنیا از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم و سریال و موارد مشابه است و به همین دلیل، زومجی سعی دارد تا از مشکلات کاربران در نبود اینترنت بین المللی آگاه شود. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب، این امکان را فراهم کنیم تا به شکلی کاملا شفاف مشکلات و چالش‌هایی را که قطعی اینترنت برای‌تان از حیث کاری یا در زمینه‌های دیگر به‌وجود آورده با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم با بازتاب آنها به بهبود شرایط کمک کنیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده