نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

انتشار تصویر رسمی حضور گرین لنترن در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

به‌تازگی وین تی کار اولین تصویر رسمی از گرین لنترن در فیلم Zack Snyder's Justice League را منتشر کرده است.

شخصیت گرین لنترن در ابتدا قرار بود در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما زک اسنایدر آخرین لحظه تصمیم گرفت تا شخصیت مارشن من‌هانتر را جایگزین گرین لنترن کند و در طول دو هفته فیلم‌برداری دوباره، شخصیت مارشن من‌هانتر به فیلم اضافه شد. زک اسنایدر سپس با انتشار دو تصویر از پشت صحنه و یک تصویر رسمی که تنها روی گوشی موبایل وی قابل مشاهده بود، اعلام کرد که وین تی کار نقش جان استوارت ملقب به گرین لنترن را در فیلم لیگ عدالت بر عهده داشت که صحنه وی از فیلم حذف شده است.

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر رسمی گرین لنترن در فیلم Zack Snyder's Justice League منتشر شده است. به‌تازگی وین تی کار، بازیگر نقش جان استوارت در نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت در توییتر اولین تصویر رسمی از حضورش در نقش گرین لنترن در این فیلم را منتشر کرده است. همچنین تی‌کار از جنبش RestoreTheSnyderVerse حمایت کرده و گفته است که چیزی را که طرفداران می‌خواهند، به آن‌ها بدهید. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

وین تی کار در نقش جان استوارت ملقب به گرین لنترن در صحنه حذف شده فیلم Zack Snyder's Justice League

اگرچه این تصویر، همان تصویری است که زک اسنایدر روی صفحه گوشی موبایل خود به اشتراک گذاشته بود، اما کیفیت رسمی این تصویر در آن زمان منتشر نشد و حالا بالاخره بعد از چند ماه‌ها شاهد انتشار نسخه رسمی تصویر حضور گرین لنترن در صحنه حذف شده نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League هستیم. شخصیت گرین لنترن در ابتدا قرار بود در بخش اپیلوژ نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما برادران وارنر از اسنایدر درخواست کرد که گرین لنترن از فیلم حذف شود و شخصیت دیگری را جایگزین آن کند.

درواقع برادران وارنر به اسنایدر گفته بود که آن‌ها برنامه‌های گسترده‌ای برای گرین لنترن دارند که احتمالا یکی از این برنامه‌ها، سریال Green Lantern برای شبکه HBO Max و برنامه احتمالی دیگر، ساخت فیلم Green Lantern Corps است که می‌تواند دلیل این درخواست را منطقی کند. شبکه HBO Max هم‌اکنون در حال ساخت سریال Green Lantern است. اتفاقات سریال گرین لنترن قرار است در طول چندین دهه جریان داشته باشد و تمرکز داستان آن روی دو شخصیت گرین لنترن در روی زمین خواهد بود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده