// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰

زوم‌کست: تحلیل اختصاصی زومجی از نشست خبری بلیزارد در گیمزکام ۲۰۱۵

بلیزارد هم مانند بیشتر کمپانی‌های حاضر در گیمزکام ۲۰۱۵، بازی کاملا جدیدی برای نمایش به همراه خود نیاورده بود، اما در جلسه‌ی خبری روز چهارشنبه‌ی خود، محتواهای جدیدی برای بازی‌های قبلی و همچنین بازی Overwatch رونمایی کرد. در ادامه تحلیل زومجی از این نشست را تماشا کنید.

یکی از تفاوت‌های اساسی بلیزارد با شرکت‌های دیگر این است که در کوتاه مدت بازی‌های جدیدی را معرفی نمی‌کند و معمولا سال‌های زیادی را صرف ساخت محصولات خود می‌کند. این عامل باعث می‌شود تا هم از طرفی کیفیت بازی‌های خود را یک سر و گردن از رقبا بیشتر کند و هم پشتیبانی بیشتری از بازی‌های عرضه شده خود داشته باشد. بلیزارد در گیمزکام ۲۰۱۵ سعی کرد تا تجربه‌های بیشتری را برای مخاطبان بازی‌های Hearthstone، Heroes of the Storm به ارمغان بیاورد و از طرفی، با معرفی بخش‌های جدیدی از بازی‌های Overwatch و Starcraft 2: Legecy of the void، انتظار هواداران این آثار را هم بیشتر کند.

جلسه‌ی خبری بلیزارد و رونمایی‌هایی که انجام داد بسیار مهم بودند و زومجی هم قسمت سوم زوم‌کست خود را به این موضوع اختصاص داده تا تحلیلی کاملی از حضور بلیزارد در گیمزکام ۲۰۱۵ داشته باشد.

در این برنامه شایان حامدی، از همکاران ما در زومجی و زومیت برای توضیح کامل و مفصل بازی‌های بلیزارد و رونمایی‌هایی که انجام داده، حضور پیدا کرده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده