// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

زومکست: آینده پلی استیشن پس از جیم رایان | رئیس بعدی چه کسی خواهد بود؟

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی تعاملی شرکت سونی چند ماه دیگر بازنشسته می‌شود. در این ویدیو هم نگاهی به کارنامه‌ی او و هم نگاهی به آینده‌ی پلی استیشن انداختیم.

چند روز قبل مشخص شد که دوران فعالیت جیم رایان در شرکت سونی در پایان سال مالی جاری به اتمام می‌رسد. کمتر از شش ماه دیگر او پس از حدود ۳۰ سال کار در شرکت Sony بازنشسته خواهد شد؛ تا هیروکی توتوکی که مقام‌های زیادی در شرکت سونی دارد، درکنار کنیچیرو یوشیدا به انتخاب مدیرعامل و رئيس جدید SIE بپردازد.

اکنون زمان مناسبی برای بررسی عملکرد جیم رایان در بخش سرگرمی تعاملی شرکت سونی است؛ با تمرکز روی سال‌های اخیر. طرفدارها چه عقیده‌ای درباره‌ی رایان دارند؟ بازی‌سازها چه فکری درباره‌ی او می‌کنند؟ چه انتقاداتی به جیم رایان وارد شدند؟ دستاوردهای وی کدام موارد هستند؟ میراث رایان برای پلی استیشن چیست؟ در زوم‌کست تلاش کردیم به تمامی این پرسش‌ها جواب بدهیم.

حالا بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و رئیس بعدی Sony Interactive Entertainment چه کسی خواهد بود. هنوز مشخص نیست، ولی با درنظرگرفتن برخی از حقایق می‌توانیم در این رابطه هم گمانه‌زنی کنیم.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های‌تان در رابطه با بازنشستگی جیم رایان و آینده پلی استیشن را با ما و کاربرهای دیگر زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده