نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخچه بازی فیفا |‌ مروری بر گذشته، حال و آینده FIFA

در این ویدیو به‌طور مفصل به تاریخچه مجموعه FIFA از تولد تا امروز خواهیم پرداخت و مهم‌ترین بخش آن یعنی آلتیمیت تیم را زیر ذره‌بین خواهیم برد. با زومجی همراه باشید.

مجموعه FIFA ساخته استودیوی EA Sports از زیرمجموعه‌های الکترونیک آرتز یکی از مجموعه‌هایی به‌شمار می‌رود که ‌نه‌تنها روی صنعت ویدیوگیم که حتی روی زندگی همه تاثیر بسیار زیادی داشته است. مجموعه‌ای که از سال ۱۹۹۳ کار خودش را با بازی FIFA Soccer 94 آغاز کرد و در سال جاری با بازی FIFA 23 به کار خودش پایان داد تا پس از این با نام EA Sports FC مسیرش را ادامه دهد. FIFA مانند هر مجموعه دیگری در تاریخ خود پستی و بلندی‌های زیادی را تجربه کرده ولی بااین‌حال امروز به‌عنوان تنها قطب بازی‌های فوتبالی شناخته می‌شود.

در این ویدیو همراه‌با نادر امرایی درباره تاریخچه مجموعه فیفا صحبت کردیم تا ببینیم بازی فیفا چه مسیری را طی کرده تا به چیزی تبدیل شود که امروز همه ما آن را می‌شناسیم و آن را بازی می‌کنیم. همچنین درکنار تاریخچه این مجموعه به‌طور مفصل به خوبی‌ها و بدی‌های مهم‌ترین بخش این مجموعه یعنی آلتیمیت تیم می‌پردازیم و خواهیم دید که این مجموعه روی زندگی شخصی افرادی که آن را تجربه می‌کنند چه تاثیری داشته است. درانتها نیز نگاهی کوتاه به تغییر نام این بازی پس از سه دهه خواهیم داشت و دلیل این تغییر بزرگ را زیر ذره‌بین خواهیم برد.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

در انتهای ویدیو به تنظیمات ویژه اسلایدرها اشاره می‌کنیم که می‌توانید نسخه با کیفیت عکس مربوط‌به این تنظیمات را در این لینک مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده