نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

کانتر استرایک؛ از مرور تاریخچه مجموعه تا جزییات Counter Strike 2

در این ویدیو، به‌سراغ مجموعه کانتر استرایک می‌رویم تا هم مروری بر تاریخچه آن داشته باشیم و هم از ویژگی‌های Counter Strike 2 که اخیرا معرفی شد، صحبت کنیم. 

مجموعه کانتر استرایک بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌ها در سبک شوتر اول‌شخص رقابتی است. مجموعه‌ای که از سال ۱۹۹۹ و در قالب یک ماد برای بازی هف لایف آغاز شد و در پی محبوبیت این ماد، شرکت ولو اقدام به خرید حق مالکیت بازی کرد و در ادامه هم نسخه‌های مختلفی از آن از Condition Zero با آن وضعیت توسعه عجیب گرفته تا سورس و Global Offensive روانه بازار شدند. اخیرا شرکت ولو رسما بازی کانتر استرایک ۲ را به‌عنوان نسخه جدید مجموعه معرفی کرد که قرار است تابستان همین امسال، در قالب یک نسخه کاملا رایگان منتشر شود. 

با توجه به محبوبیت کانتر و اهمیت معرفی نسخه جدید آن، در این ویدیو همراه با نادر امرایی، مروری بر تاریخچه مجموعه کانتر و داستان جالب نسخه‌های مختلف آن داشتیم، از حاشیه‌های جالبی که طی سال‌ها برایش اتفاق افتاده است صحبت کردیم و در نهایت هم صحبتی راجع به ویژگی‌های کانتر استرایک ۲ داشتیم. پس همراه ما باشید تا تجدید خاطره‌ای با کانتر استرایک ۲ داشته باشیم:

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده