// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰

تحلیل ویدیویی سریال The Last of Us | قسمت اول

به مناسبت پخش سریال The Last of Us، هر هفته بعد از انتشار هر قسمت از سریال، در آپارات زومجی به‌صورت لایو درباره سریال گفت‌وگو خواهیم کرد. همراه زومجی باشید.

تیم زومجی به‌صورت هفتگی در صفحه پخش لایو آپارات زومجی به تحلیل هر قسمت از سریال The Last of Us می‌پردازد. زمان برگزاری لایو، هر هفته، سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ است. محمدامیر جلالی، محمدحسین جعفریان و رضا حیدری نسب درباره جزییات سریال، به گفت‌وگو با شما کاربران خواهند نشست. اولین قسمت از لایو سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. در این لایو‌ها، هم به بررسی ابعاد سینمایی سریال و هم به مقایسه سریال با بازی The Last of Us خواهیم پرداخت.

به‌روزرسانی: اکنون می‌توانید بازپخش لایو زومجی را تماشا کنید:

تماشای بازپخش لایو در یوتیوب

 اسپانسر پخش زنده لایو زومجی، فروشگاه تکنولایف است: الان دیگه برای خرید کنسول بازی یک جایی را باید انتخاب کنید که از نظر اصالت، ارسال به‌موقع، پشتیبانی درست و از همه مهم‌تر قیمت، مورد اطمینان باشد. ما می‌خواهیم به‌شما فروشگاهی که 11 سال سابقه در فروش موبایل، تبلت، کنسول بازی و کالای دیجیتال دارد و امتحانش را هم پس داده، پیشنهاد بدیم.

شما می‌توانید همین‌الان با کد تخفیف technolife50 محصولات گیمینگ را از تکنولایف با تخفیف خرید کنید. کد تنها یک هفته تا ۴ بهمن اعتبار دارد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده