نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹

زوم کست: جمع بندی کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در E3 2021

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، به بررسی و صحبت در رابطه با کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2021 نشسته‌ایم. 

در تاریخ یک‌شنبه، بیست و سوم خرداد ماه و در جریان نمایشگاه E3 2021، مایکروسافت و بتسدا اولین کنفرانس خبری مشترک خود را برگزار کردند. کنفرانسی که برای بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا، مورد انتظارترین کنفرانس E3 امسال بود.

بسیاری منتظر بودند تا ببینند پس از خریداری زنیمکس (شرکت مادر بتسدا) توسط مایکروسافت، این دو شرکت از چه بازی‌هایی رونمایی می‌کنند و برنامه‌شان برای آینده چیست. در جریان این کنفرانس که ما آن را به صورت ویدیویی و زنده پوشش دادیم، اتفاقات بسیار زیادی افتاد. ۳۰ بازی در جریان این رویداد برای ایکس‌باکس معرفی شد که ۲۷ تای آن‌ها از روز اول در دسترس کاربران گیم‌پس قرار خواهند گرفت.

بازی‌هایی از قبیل استارفیلد، فورتزا هورایزن ۵ و نمایش بخش چندنفره هیلو بدون شک از جذاب‌ترین بخش‌های این نمایش بودند. در جدیدترین قسمت از زوم‌کست‌های زومجی، به بحث و تبادل نظر در رابطه با این مراسم نشسته‌ایم و نقطه نظرات خود را در رابطه با این کنفرانس با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. پس اگر شما هم از آن دست از افرادی هستید که با دیدن این رویداد هیجان‌زده شدید، پیشنهاد می‌کنیم زوم‌کست زومجی را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده