نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

زوم کست: پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سریز ایکس ؛ کدام را بخریم؟

با عرضه کنسول‌های نسل جدید، یک سؤال بسیار مهم مطرح می‌شود. کدام یک از کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سریز ایکس مناسب شما است؟ در این زوم‌کست به بحث در رابطه با این مسئله پرداخته‌ایم.

ماه گذشته و با عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به‌صورت رسمی وارد نسل نهم بازی‌های ویدیویی شدیم. هر دو کنسول جدید سونی و مایکروسافت ویژگی‌های خاصی دارند که هر دو محصول را به کنسول‌های هیجان‌انگیزی تبدیل کرده است.

در یک سو، سونی با گیم‌پد دوال سنس، بازی‌هایی نظیر Demon's Souls و Spider-Man: Miles Morales و ظاهری آینده‌نگرانه قصد دارد که هم طرفداران برند پلی استیشن و هم گیمرهای دیگر را به خرید کنسول پلی استیشن ۵ ترغیب کند. در سوی دیگر اما ایکس باکس قرار دارد. ایکس باکس سری ایکسی که ظاهری ساده دارد اما در زیر این ظاهر ساده، یک غول قدرتمند خفته است. کنسولی که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایش سرویس گیم‌پس و بازی‌های روی این سرویس محسوب می‌شود.

هر دوی این کنسول‌های ۵۰۰ دلاری، بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. اما مهم‌ترین سوالی که مطرح است، این است که کدام‌یک از این دو مناسب شماست؟ آیا خرید ایکس باکس سری ایکس منطقی‌تر است یا پلی استیشن ۵؟ در این زوم‌کست سعی کرده‌ایم تا به تمام سوالات پیرامون این دو کنسول پاسخ دهیم و آن‌ها را باهم مقایسه کنیم.

بد نیست که این نکته را در نظر بگیرید که در انتهای زوم‌کست، به هیچ‌وجه کنسولی را به‌عنوان یک کنسول برنده اعلام نمی‌کنیم. بلکه سعی کرده‌ایم با ارائه اطلاعات جامع و کامل به شما کمک کنیم که اگر قصد تهیه کنسول نسل نهمی را دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید. تماشای این زوم‌کست را به هیچ‌وجه از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده