نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

زوم‌کست: جمع‌بندی رویداد Playstation 5 Showcase

پنج‌شنبه بیست و هفتم شهریور، سونی در رویداد آنلاین خود با نام PS5 Showcase، علاوه بر معرفی بازی‌های جدید، از قیمت کنسول نسل بعدی خود رونمایی کرد.

قیمت کنسول‌های نسل بعدی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تصمیم خریداران برای کنسول‌های بعدی به حساب می‌آید. هفته گذشته بود که مایکروسافت به صورت رسمی از قیمت ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد و تاریخ عرضه کنسول‌های نسل بعد خود را نیز اعلام کرد.

چند وقت پیش بود که سونی با برگزاری یک رویداد آنلاین دیگر، از ظاهر پلی استیشن 5 رونمایی کرد این اعلام قیمت کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت، باعث شد که سونی نیز دست به کار شود و در مراسمی که شب گذشته برگزار شد، علاوه بر رونمایی از بازی‌های جدید برای کنسول نسل بعد خود قیمت PS5 را نیز اعلام کرد. قیمتی که دقیقا هم‌سو با پیش‌بینی‌ها بود. ۳۹۹ دلار برای نسخه دیجیتالی و ۴۹۹ دلار برای نسخه‌ با دیسک درایو.

در جدیدترین زوم‌کست زومجی به جمع‌بندی و بررسی این رویداد پرداخته‌ایم. اگر رویداد شب گذشته را از دست دادید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با کنسول نسل بعد سونی کسب کنید، زوم‌کست جدید زومجی را از دست ندهید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده