نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم کست: چه انتظاراتی از کنفرانس های E3 2018 داریم؟

با نزدیک‌ شدن به نمایشگاه E3 2018، تصمیم گرفتیم در جدیدترین زوم کست زومجی، انتظارات خود را از این نمایشگاه بیان کنیم. با زومجی همراه باشید.

زمان زیادی تا آغاز مورد انتظارترین رویداد گیمینگ سال یعنی نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و کنفرانس‌های این مراسم از شنبه و با کنفرانس EA Play (هر چند که کنفرانس الکترونیک آرتز به طور رسمی در جریان نمایشگاه نیست) شروع خواهد شد و صبر کردن برای این رویداد، امسال از همیشه سخت‌تر است؛ زیرا با توجه به نزدیک شدن به پایان نسل هشتم، دیگر باید منتظر عرضه بازی‌هایی باشیم که بتوانند به طور کامل از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌ها استفاده کنند و به همین دلیل می‌توانیم منتظر عرضه و رونمایی بازی‌های فوق‌العاده‌ای باشیم. چه بسا که همین الان نیز با نگاهی اجمالی به بازی‌هایی که حضورشان در نمایشگاه امسال تایید شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که E3 2018، یکی از غنی‌ترین و هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌های چند سال اخیر حداقل از نظر بازی‌ خواهد بود.

الکترونیک آرتز، مایکروسافت، سونی، اسکوئر انیکس، بتسدا، یوبی‌سافت، پی‌سی گیمینگ شو و نینتندو در زمره شرکت‌هایی هستند که کنفرانس مختص به خود را برگزار می‌کنند و به همین دلیل و با توجه به شایعات زیادی که پیرامون بازی‌های این نمایشگاه وجود دارد، تصمیم گرفتیم در جدیدترین قسمت از زوم‌کست زومجی، در رابطه با این نمایشگاه حرف بزنیم و از انتظاراتمان از هر کدام از این شرکت‌ها بگوییم. این شما و این هم زوم‌کست چه انتظاراتی از کنفرانس‌های E3 2018 داریم:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده