نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

زوم‌کست: تفاوت بازی با رزولوشن‌های 2K ،1080p و 4K و کارت گرافیک مورد نیاز

اگر همیشه برای شما سوال بوده که تفاوت بین رزولوشن‌های مختلف در بازی‌ها چقدر است و برای هر رزولوشن به چه کارت گرافیکی نیاز دارید، با ما همراه باشید.

در جدیدترین قسمت از زوم کست زومجی، این بار به سراغ یکی از مهم‌ترین سوال‌های گیمرهای پی سی رفته‌ایم. برای بسیاری از گیمرها، سوالی مطرح است مبنی بر اینکه بین رزولوشن 2K ،1080p و 4K چه تفاوتی وجود دارد و برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن‌های مختلف، به چه سخت‌افزاری نیاز است.

در این زوم‌کست، ما تصمیم گرفتیم که دو بازی Call of Duty: WWII و Middle-Earth: Shadow of War را با سخت‌افزارهای مختلف آزمایش کنیم. برای این کار، هر کدام از این بازی‌ها را با سه کارت گرافیک Nvidia GTX 1050Ti ،Nvidia GTX 1070 و Nvidia GTX 1080Ti روی سه مانیتور با رزولوشن‌های 2K ،1080p و 4K آزمایش کردیم و نتیجه را با شما به اشتراک گذاشتیم. در این آزمایش، تمام بازی‌ها با تنظیمات مختلف و رزولوشن‌های مختلف آزمایش شدند و فریم بر ثانیه و تنظیمات گرافیکی، در ویدیو مشخص است تا شما بتوانید خود، این تفاوت‌ها را ببینید و کارت گرافیک مورد نیاز خود را برای رزولوشن دلخواه، انتخاب بکنید. پس اگر به دنبال یافتن پاسخ سوال «چه کارت گرافیکی برای چه رزولوشنی مناسب است» هستید، با ما همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

مشخصات فنی کامل، بهترین قیمت کارت گرافیک در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه‌ی کامل انواع کارت گرافیک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع کارت گرافیک انویدیا Geforce و Quadro و کارت گرافیک‌ AMD رادئون برای مقایسه و خرید در دسترس کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده