نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

زوم‌کست: آیا نینتندو سوییچ محکوم به شکست است؟

سوییچ، جدیدترین تلاش نینتندو برای حضور قدرتمند در بازار کنسول‌های بازی است؛ اما این تلاش در نهایت به موفقیت ختم خواهد شد یا به شکست و تغییر رویه نینتندو؟ با زوم‌کست زومجی همراه باشید. 

چند روز پیش بود که نینتندو بالاخره به صورت کامل از کنسول سوییچ رونمایی کرد، کنسول بازی که نینتندو از آن به عنوان یک محصول هیبریدی یاد می‌کند، گجتی که می‌تواند هم یک کنسول دستی و قابل حمل باشد و هم یک کنسول خانگی. در این مراسم که در ژاپن برگزار شد قیمت نینتندو سوییچ و تاریخ عرضه آن مشخص شد و بازی‌های بسیاری برای آن معرفی شدند. جوی کان‌ها هم یکی از مواردی بودند که نینتندو وقت زیادی از مراسم خود را به توضیح درباره آن‌ها و عملکردشان پرداخت. 

اما چیزی که هنوز مشخص نیست و نینتندو هم قاعدتا علاقه‌ای به صحبت درباره آن ندارد، قیمت بالای کنسول و به خصوص بازی‌های آن است؛ اینکه این گجت متفاوت می‌تواند موفق باشد یا نه؟ در جدیدترین اپیزود از آیتم ویدیویی زوم‌کست با حضور نادر امرایی و مسعود یوسف‌نژاد، سردبیر وب‌سایت زومیت به همین موضوع پرداختیم؛ نقاط قوت و پاشنه آشیل سوییچ را بررسی و درباره امکان موفقیت یا عدم موفقیت آن بحث کردیم. 

با کوتاه کردن سخن، شما را به تماشای این زوم‌کست دعوت می‌کنیم:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده