نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

قابلیت پخش موزیک در صفحه پیش‌زمینه ایکس‌باکس وان بزودی عرضه نخواهد شد

یکی از درخواست‌های بی‌شمار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان، قابلیت پخش موزیک در صفحه پیش‌زمینه کنسول است. اگرچه مایکروسافت به درخواست طرفداران توجه دارد، اما به این زودی شاهد اضافه‌شدن این قابلیت به کنسول نسل هشتمی این کمپانی نخواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، امروز در پاسخ به یکی از طرفداران در حساب شخصی خود گفت این خصوصیت تا پس از انتشار ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد:

قبل از اضافه‌کردن قابلیت پخش موسیقی پیش‌زمینه، باید ویندوز ۱۰ را برای ایکس‌باکس وان عرضه کنیم.

برنامه مایکروسافت به این شکل است که قابلیت پخش موسیقی پیش‌زمینه پس از تابستان و حداقل تا پاییز برای این کنسول عرضه شود.

دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند از طریق برنامه Xbox Music و تنها با استفاده از قابلیت Snap در زمان بازی‌کردن به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهند. با انجام این کار، گوشه‌ای از تصویر شما اشغال می‌شود و برای همین کاربران دوست دارند بدون نیاز به Snap کردن به موسیقی گوش دهند.

در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار نفر در وب‌سایت نظرهای کاربران ایکس‌باکس وان درخواست اضافه‌شدن این خصوصیت به کنسول را کرده‌اند.

امروز یکی دیگر از طرفداران درخواست اضافه‌شدن پخش مکالمات و صحبت‌هایی صورت گرفته در پارتی در زمان استریم بازی‌های در شبکه توئیچ را به کنسول کرد. اسپنسر در پاسخ به این شخص گفت تیم آن‌ها در حال کار روی این خصوصیت و نحوه‌ی اجرا آن است:

این قابلیتی است که مردم تقاضای آن را کردند، اما ما درحال کار هستیم تا متوجه شویم چگونه آن را به مرحله اجرا در بیاوریم.

منبع: Gamespot