// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

علاقه فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault

فیل اسپنسر به‌تازگی از علاقه خود برای دیدن نسخه‌ای جدید از بازی قدیمی MechAssault سخن گفته است.

شرکت ایکس باکس بازی‌ها و آی‌ پی‌ های فراوانی در اختیار دارد که طرفداران بسیاری منتظر ساخت آن‌ها هستند، اما فعلا خبری از ساخت آن‌ها نبوده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از این بازی‌ها که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، خواهان آن است، نسخه‌ی جدیدی از بازی MechAssault است که در سال ۲۰۰۲ برای کنسول ایکس‌ باکس منتشر شده بود.

طی مصاحبه‌ای از سوی وب‌سایت IGN، از اسپنسر پرسیده شد که دوست دارد بازسازی چه بازی‌ای را شاهد باشد؟ وی هم بدون معطلی پاسخ داد، نسخه جدید بازی MechAssault. بخش‌هایی از صحبت‌های وی در زیر قابل مطالعه است:

پاسخ این سوال راحت است، بازی Mech. از یک جنبه فکر کردن به ساخت این بازی کمی پیچیده است؛ چراکه سازنده‌ی بازی‌ها افراد دیگری هستند و کار اصلی را آن‌ها انجام می‌دهند. اما شخصا وقتی به بازی MechAssault و بازی‌هایی مانند Crimson و Shadowrun که توسط جوردن ویزمن، طراحی شده‌اند فکر می‌کنم، آن‌چنان شخصیت‌ها و داستان گیرای آن‌ها درگیرکننده است که می‌تواند هر کسی را خواهان تجربه دوباره آن‌ها کند. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم روزی شاهد ساخت مجدد بازی MechAssault باشیم، بسیار عالی خواهد شد.

بازی MechAssault

البته در نظر داشته باشید که این اظهارات تنها فرضیه است و به معنی ساخت این بازی در آینده نیست. اسپنسر همچنین به‌ صراحت اعلام کرد که صحبت‌های وی در مورد این بازی به این معنی نیست که آن‌ها در حال کار کردن روی بازی هستند. این بازی که در سال ۲۰۰۲ برای کنسول ایکس‌باکس منتشر شد، شما را در قالب سبک شوتر سوم شخص به دنیایی می‌برد که BattleTech نام دارد. در سال ۲۰۰۴ هم دنباله این بازی با نام MechAssault 2: Lone Wolf منتشر شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده