نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

بازی The Talos Principle برای ایکس باکس وان منتشر شد

بازی تحسین‌شده‌ و علمی تخیلی The Talos Principle هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان در دسترس است. با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار اولیه‌ی بازی The Talos Principle در سال ۲۰۱۴، استودیو Croteam به‌مرور آن را به‌دیگر پلتفرم‌ها نیز آورد و ذهن مخاطبان بیشتری را با معماهای فلسفی و تاریک به چالش کشید. هم‌اکنون کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند معماهای واقعاً خاص این بازی را تجربه کنند.

توسعه‌دهنده‌ی بازی The Talos Principle یعنی استودیو Croteam اعلام کرد که بازی‌شان هم‌اکنون برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است و به همراه آن بسته‌ی الحاقی Road to Gehenna نیز قابل بازی خواهد بود. علاوه بر این بسته‌ی الحاقی، پیشرفت‌های بصری بسیاری در بازی The Talos Principle به‌وجود آمده است که شامل اجرا با رزولوشن 4K در ایکس باکس وان ایکس هم می‌شود. 

با اینکه پیش از این شاهد حضور The Talos Principle روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی هم بودیم، اما با وجود تخفیف ۲۰ درصدی شرکت Croteam در دو هفته‌ی ابتدایی انتشار برای کنسول ایکس‌باکس وان، طرفداران می‌توانند با قیمت پایین‌تری باز هم به دنیای این بازی سفر کنند و با معماهای جالب و تفکر برانگیز دست و پنجه نرم کنند.

در هر صورت هم‌اکنون می‌توانید بازی The Talos Principle را روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید. روی دیگر پلتفرم‌ها همچون پی‌سی، لینوکس، مک، iOS، اندروید و پلی‌استیشن 4 نیز The Talos Principle قابل بازی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده