نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱

همه چیز در مورد دادگاه مایکروسافت و FTC؛ از جزییات تا حاشیه‌های جالب

در این مطلب روال برپایی داگاه مایکروسافت و FTC که طی پنج روز برگزار شد را مو به مو بررسی می‌کنیم و اطلاعات منتشر شده در آن را زیر ذره‌بین برده‌ایم. همراه زومجی باشید. 

موضوع خریداری شدن کمپانی اکتیویژن بلیزارد کینگ توسط مایکروسافت و عواقب این اتفاق، چند سالی می‌شود که یکی از پایه‌های مهم بحث گیمرها به‌خصوص دارندگان ایکس باکس و پلی استیشن است. نگرانی حجم قابل توجهی از گیمرها و ابر-کمپانی‌هایی مثل سونی در پی خریداری شدن اکتیویژن و انحصاری احتمالی محصولات این شرکت برای پلتفرم‌های مایکروسافت، موضوعی بود که به‌شکلی گسترده و در مقیاس قانونی مطرح شد و مایکروسافت را به‌دادگاه کشاند.

بعد از سازمان تنظیم رقابت در بریتانیا که مدتی پیش این وصلت مابین مایکروسافت و شرکت اکتیویژن را بلاک کرده بود، حالا نوبت به‌شکایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) رسیده بود تا یک بار دیگر این معامله‌ی حدودا ۷۰ میلیارد دلاری را به‌چالش بکشد. شکایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به برپایی یک دادگاه پنج‌روزه منجر شد و همانطور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت در این دادگاه پیروز شد تا قدمی واقعا قابل توجه را به‌سمت قطعی کردن معامله‌ی مورد بحث برداشته باشد. در ویدیویی که در این مقاله قرار داده شده است، هر پنج روز دادگاه، اطلاعات منتشر شده در آن و عواقب پیروزی مایکروسافت در این دادگاه را به‌شکلی گسترده بررسی کرده‌ایم پس اگر این رقابت برای شما هم جذاب بوده است، حتما ویدیوی ذکر شده را تماشا کنید. 

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده