// یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

ماد گرافیکی ویچر با نام The Witcher 3 HD rework با انتشار ویدیویی در دسترس قرار گرفت

ماد گرافیکی The Witcher 3 HD rework بالاخره پس از گذشت ۵ سال برای پی سی تکمیل شد و سازنده‌ی این ماد با انتشار ویدیویی تفاوت بین نسخه‌ی اصلی و این ماد را نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید مادهای بسیار جالبی برای بازیکنان بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی پی سی وجود دارد اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها ماد The Witcher 3 HD Reworked Project است که از نظر گرافیکی این بازی نقش آفرینی را ارتقا می‌دهد. پس از گذشت نزدیک به پنج سال، این ماد بالاخره به پایان رسیده است و یک تجربه بصری جدید برای ماجراجویی‌های گرالت را برای بازیکنان پی‌سی رقم خواهد زد.

هاک هوگن (Halk Hogan)، توسعه‌دهنده‌ی ماد The Witcher 3: HD Reworked Project، هیچ چیز خاصی را در آپدیت نسخه 12.0 این ماد ذکر نکرده است و به نظر می‌رسد که به‌طور کلی یک سری تنظیمات دقیق نهایی و یک سری تغییرات روی رنگ‌های بازی انجام شده است. تریلر جدیدی که در این رابطه به‌تازگی منتشر شده است، میزان بهبود ظاهری برخی محیط‌ها و در بعضی موارد تفاوت شب و روز آن‌ها را نمایش می‌دهد. شاخ و برگه‌های بیش از حد رشد کرده کمی واقعی‌تر به نظر می‌آیند، بناهای قدیمی کمی فرسوده‌تر شده‌اند و ظاهر چرم و زره پوشیده شده به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند.

بیشتر این تغییرات، تغییراتی جزئی مانند تنظیم نور و بهبود سایه‌ها است اما وقتی به اندازه کافی این تغییرات را به بازی اضافه کنید این جزئیات روی‌ هم جمع می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید. حتی با دیدن این عکس‌های ثابت در ویدیو، مشخص است که شور و نشاط بیشتری به این بازی اکشن ماجراجویی اضافه شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt بازی چندان قدیمی‌ای نیست و امسال تازه پنج ساله شده است اما ظاهر و احساس بازی می‌تواند به سرعت قدیمی شود و این ماد دوباره آن را به روز کرده است.

پیش از این آخرین به‌روزرسانی بزرگ این ماد، Toussaint را به آن اضافه کرده بود و این نسخه همه مواردی را که بهبود یافته است در دسترس شما قرار می‌دهد. استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به‌تازگی اعلام کرده است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt را با اعمال بهبود‌های گرافیکی برای پلتفرم‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد کرد و هوگن نیز طعنه می‌زند که ماد The Witcher 3: HD Reworked Project برای نسل بعدی این بازی اکشن نقش آفرینی در سال ۲۰۲۱ ارائه خواهد شد.

شما می‌توانید برای دانلود این ماد به وبسایت Nexus Mods سر بزنید. بازی The Witcher 3 در نسل بعد از ری‌تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد و زمان لودینگ‌های بازی کمتر خواهد شد. افرادی که این بازی را روی پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی خریداری کرده‌اند، می‌توانند با یک به‌روزرسانی رایگان به نسخه نسل بعدی و بهبودیافته بازی دسترسی داشته باشند.


منبع pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده