// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵

تریلر جدید NBA 2K21 طراحی هنری نسخه Mamba Forever Edition را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی NBA 2K21 منتشر شده که در جریان آن شاهد نقاشی کوبی برایانت برای طرح روی جلد نسخه‌های Mamba Forever Edition هستیم. 

دیروز عصر بود که مشخص شد جدا از زاین ویلیامسون و دیمین لیلارد، کوبی برایانت فقید سومین شخصی است که تصویر او روی جلد بازی NBA 2K21 قرار خواهد گرفت. شرکت 2K Games از تصویر کوبی برایانت برای دو نسخه نسل هشتمی و نسل نهمی Mamba Forever Edition استفاده کرده است. 

همچنین در ادامه مشخص شد که بازی NBA 2K21 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) عرضه می‌شود. نسخه نسل نهمی بازی هم با عرضه کنسول‌های نسل آینده، در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران با خرید نسخه Mamba Forever Edition نسل هشتم، نسخه استاندارد نسل نهم را به‌صورت رایگان کسب می‌کنند. این در حالی است که با خرید Mamba Forever Edition نسل نهم، نسخه استاندارد نسل هشتمی را رایگان کسب می‌کنید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 2K Games تریلر جدیدی را هم منتشر کرده است. تریلر جدید بازی NBA 2K21، با محوریت کوبی برایانت و نحوه طراحی او برای کاور نسخه مامبا فوراور ادیشن منتشر شده است. همچنین 2K Games در جریان بیانیه خود اعلام کرده که کوبی برایانت یکی از اشخاص سرشناس NBA و مورد علاقه تمامی هواداران است. ازاین‌رو 2K Games برای قدردانی از دستاوردهای کوبی برایانت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی او، دو طراحی متفاوت را برای نسخه مامبا فوراور ادیشن درنظر گرفته‌اند. 

2K Games در ادامه اعلام کرده که طرح روی جلد نسخه نسل هشتم، کوبی برایانت را با شماره هشت نشان می‌دهد که در آن دوران یک بسکتبالیست تازه‌کار بود. این در حالی است که شماره پیراهن کوبی برایانت روی جلد نسخه نسل نهمی مامبا فوراور ادیشن، شماره ۲۴ را نشان می‌دهد که مربوط‌به آخرین بازی کوبی برایانت و کسب ۶۰ امتیاز مقابل تیم Utah Jazz می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر طراحی عکس روی جلد نسخه Mamba Forever Edition بازی NBA 2K21 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده