نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید سونی به طور گسترده‌ای به برند «پلی استیشن» می‌پردازد

شرکت سونی، اقدام به انتشار یک ویدیوی تجاری – تبلیغاتی با عنوان «Sony’s Purpose» کرده که برنامه‌های تجاری آینده‌ی این شرکت از جمله برند پلی استیشن را به تصویر می‌کشد.

این تریلر، که با عنوان «هدف سونی» یا «Sony’s Purpose» منتشر شده، تا حد زیادی ایده‌هایی پروژه‌ی «kandou» که توسط مدیرعامل سابق این شرکت، کازو هیرای (Kazuo Hirai) به منظور هدفگذاری افق دید آینده‌ی شرکت معرفی شد را در بر می‌گیرد. جای تعجب نیست که برند پلی استیشن نقش اساسی را در انتقال این پیام ایفا می‌کند.

در این ویدیو، شاهد استفاده‌ی تعدادی از کاربران از بازی‌های مختلف پلی استیشن 4 از جمله Ghost of Tsushima و Death Stranding هستیم. این که برند پلی‌استیشن از یک پروژه‌ی آزمایشی در چند دهه‌ی گذشته، به یکی از ارکان اصلی تجارت جهانی سونی تبدیل شده نیز نکته‌ی قابل توجه دیگری است که می‌توان به آن پرداخت. شما می‌توانید در ادامه، به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

روز گذشته بود که گزارش عملکرد مالی این شرکت با اشاره به آمار فروش ۱۱۰.۴ میلیون نسخه‌ای کنسول‌های پلی استیشن 4 منتشر شد. ضمن این که مجدداً روی عرضه‌ی کنسول جدید پلی استیشن 5 در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ اشاره شدسونی در تازه‌ترین گزارشی که درباره‌ی مسائل مالی‌اش اعلام کرده بود، مجددا روی این مسئله تاکید می‌کند که روند تولید و عرضه‌ی کنسول پلی ‌استیشن 5 تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در جهان قرار نگرفته و این کنسول همچنان قرار است طبق روال سابق راهی بازار شود.

بعد از آن نیز تصاویر بسیار جذاب و خیره‌ کننده‌ای از دموی تکنولوژی Unreal Engine 5 در کنسول‌های جدید به دست ما رسیده و تیم سویینی (Tim Sweeney) مدیرعامل Epic Games به ارائه‌ی یک سری توضیحات تکمیلی در خصوص آن پرداخت. وی بعد از این رویداد، سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 را به‌معنی واقعی کلمه «فوق‌العاده» توصیف کرده و قدرت گرافیکی آن را «بی‌نظیر» می‌داند.

در شرایطی که سونی همچنان به صورت کامل از کنسول PS5 رونمایی نکرده، هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki) با تشویق و ترغیب هواداران برای انتظار بیشتر، از آن‌ها درخواست کرده تا قبل از قضاوت در خصوص آن، منتظر دیدن عملکرد این کنسول بمانندمدیر منابع مالی شرکت سونی در مورد شیوه تبلیغات این شرکت دربرابر مایکروسافت گفته که «برای قضاوت، منتظر آمار فروش کنسول باشید».


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده