// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

ویدیو جدید بازی Control با محوریت توضیحات سازندگان درباره روند ساخت

اعضای استودیو Remedy در جدیدترین ویدیویی که منتشر کرده‌اند در مورد روند توسعه بازی Remedy اطلاعاتی با طرفداران در میان گذاشتند.

بازی Control، جدیدترین پروژه استودیو رمدی (Remedy)، ماه گذشته در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی شد اما شاهد اطلاعات بسیار کمی از این اثر بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان ویدیویی منتشر کردند که در آن در مورد ویژگی‌های بازی سخن می‌گویند.

در جریان این ویدیو سازندگان در مورد پیشرفت خود در توسعه بازی Control اطلاعاتی با طرفداران در میان گذاشتند. اطلاعاتی درباره المان‌های گیم پلی این بازی نیز در بین سخنان سازندگان به اشتراک گذاشته شد. پاول اهرث در ابتدای ویدیو با اشاره به اینکه محصول آنها یکی از منحصر‌به‌فردترین بازی‌هایی است که آنها تا به امروز توسعه داده‌اند، صحبت‌های خود را آغاز کرد. در ادامه سم لیک (Sam Lake)، کارگردان خلاق این پروژه، مدیر کمپانی رمدی و طراح و خالق بازی‌هایی مانند Max Payne و Alan Wake، در مورد آزادی‌ عمل بازیکنان در کنترل افزود که کاربران در این بازی تصمیم می‌گیرند که چه چیزی را دنبال کنند تا از این رو بتوانند به چالش‌ها، رمز و راز‌ها و دیگر موارد بازی دست پیدا کنند.

سم لیک در مورد داستان بازی افزود:

ایده به دست آوردن کنترل یا اینکه آن را از دست بدهید در واقع هسته داستانی بازی را تشکیل می‌دهد. شما در این راستا تلاش می‌کنید که کنترل انرژی‌های خطرناک را به دست آورید که در انتها این موضوع به خواسته شما پیش نمی‌رود و همه چیز به طور مصیبت‌باری تغییر پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Control را تماشا و دانلود کنید. تاریخ دقیق انتشار این محصول هنوز مشخص نشده است، اما سازندگان در صحبت‌های خود اعلام کردند که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این بازی روی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهیم بود.

دانلود ویدیو از آپارات

در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید مصاحبه سم لیک در رابطه با دنیای عجیب و غریب بازی Control را مطالعه کنید. اطلاعات تکمیلی از گیم پلی و داستان این بازی نیز در جریان نمایشگاه E3 2018 به اشتراک گذاشته شد که می‌توانید آن را در مطلب پیشین مشاده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده