// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

واکنش احساسی کارگردان بازی God of War به نمرات درخشان آن

کوری بارلوگ با انتشار ویدیویی به نمرات بازی God of War واکنش نشان داد و از دلایل خود برای انتشار این ویدیو سخن گفت.

کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، ویدیویی منتشر کرد که در واقع نمرات بازی را نشان نمی‌دهد، اما پیام‌های زیادی را در خود جای داده است. وی با انتشار این ویدیو برای اولین بار با وارد شدن به صفحه نمرات گاد آف وار به آنها واکنش نشان می‌دهد.

بارلوگ پس از دیدن نمرات درخشان بازی در حالی که احساساتی شد، از تمامی همکاران و طرفداران که در طی این ۵ سال در کنار وی بوده‌اند تشکر کرد. وی همچنین با اشاره به سری گاد آف وار و همچنین آخرین نسخه آن گفت که «برخی اوقات دیوانه‌وارترین ایده‌ها نیز می‌تواند یک اثر منحصر‌به‌فرد را خلق کند.»

وی در ادامه با نوشتن توضیحاتی دلیل انتشار این ویدیو را توضیح داد که می‌توان گفت یقینا با حال و هوای بازی نیز سازگاری دارد. وی نوشت:

مدت‌ها در این فکر هستم که این ویدیو را منتشر کنم یا نه، اما وقتی به یاد پسرم یعنی Helo افتادم و از آنجا که وی اخیرا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد، تصمیم گرفتم که این ویدیو را منتشر کنم. زمانی که هلو ناراحت است، او به اتاق خودش می‌رود و دوست دارد که از ما دور بماند و زمانی که سعی می‌کنیم به او نزدیک شویم شروع به فریاد کشیدن می‌کند. این موضوع برای من مهم است که پسرم بداند که ناراحت بودن یا گریه کردن موضوعی بدی نیست و چیزی از ارزش انسان کم نمی‌کند و از همه مهم‌تر این است که ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. با انتشار این ویدیو خواستم برای او مثالی بزنم که حتی پدر او نیز می‌تواند جلوی تمام دنیا یا حتی همان ۵۰ نفری که این ویدیو را نگاه می‌کنند، گریه کند.

این برای تو است هلو عزیز؛ بابا جون دوستت دارد.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو صحبت‌های بارلوگ را تماشا و دانلود کنید. در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید به بررسی بازی God of War از دید سایت‌های معتبر دنیا نیز نگاهی بیندازید و از نمرات آن مطلع شوید. در آن سو در زومجی می‌توانید از بزرگترین تغییرات بازی God of War در مقایسه با نسخه‌های پیشین باخبر شوید.

بازی God of War هم‌اکنون به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه خدای جنگ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده