نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

ویدیو جدید Shadow of the Colossus نحوه بازسازی غول های بازی را نشان می‌دهد

استودیو بلوپوینت ویدیو جدیدی را از نسخه ریمیک بازی Shadow of the Colossus منتشر کرده است که در آن باب والاس درباره چگونگی بازسازی غول‌های بازی صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

نسخه بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus هفته آینده برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و حال کمپانی سونی در تازه‌ترین اخبار بازی یک ویدیو جدید از بازی منتشر ساخته است تا به نمایش نحوه بازسازی یکی از بخش‌های برجسته آن بپردازد.

در این ویدیو باب والاس از استودیو بلوپوینت گیمز پروسه انتقال مدل غول‌ها از نسخه پلی استیشن 2 بازی Shadow of the Colossus و بروزرسانی آنها برای نسخه جدید را به نمایش در می‌آورد. والاس همچنین در مورد چگونگی استخراج داده‌ها از مدل‌های بازی اصلی، پیش از آوردن آنها به نسخه با وضوح بالا و جدید بازی Shadow of the Colossus صحبت می‌کند.

یکی از موارد جالبی که والاس درباره آن توضیح می‌دهد بهبود کیفیت بصری بازی است که از طریق افزودن بافت‌های بیشتر به هر یک از غول‌های بازی صورت گرفت. والاس می‌گوید که آنها در استودیو بلوپوینت گیمز خراش‌ها و زخم شمشیرهای زیادی را به غول‌های بازی اضافه کرده‌اند تا این احساس را تداعی کند که آنها پیش از برخورد با شخصیت اصلی بازی یعنی وندر، تاریخچه کهنی داشته‌اند. در حالی که این چیزی است که نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus برای ارائه آن تلاش کرد، اما تکنولوژی آن زمان مانع از این کار شد.

بازی Shadow of the Colossus در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه (۶ فوریه) برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای مشاهده بررسی بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا به اینجا مراجعه کنید و ویدیوی جدید بازی را در ادامه مشاهده کرده و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده