نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

ویدیوی جدید Call of Duty: WWII با محوریت توضیحات سازندگان

اسلج‌همر گیمز در ویدیوی جدید Call of Duty: WWII ضمن ارائه توضیحاتی در مورد بازی، بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را نیز نشان می‌دهد.

بازی Call of Duty: WWII چندی پیش رسما معرفی و اولین تریلر آن نیز منتشر شد. این بازی در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو اسلج همر گیمز ویدیوی جدیدی منتشر کرده و در آن توضیحاتی در مورد ایده‌هایشان برای این بازی ارائه کرده‌اند. همچنین در این ویدیو می‌توان نگاه خیلی کوتاهی به گیم‌پلی بازی نیز داشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید CoD: WWII را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در دیگر اخبار مرتبط با Call of Duty: WWII، اکتیویژن چندی پیش تایید کرد که سرباز‌های مونث در بخش چندنفره این بازی حضور خواهند داشت. همچنین اعلام شد که در این بازی خبری از احیای خودکار سلامتی نخواهد بود و بازی از این طریق سعی کرده تا اثری واقع‌گرایانه‌تر را در مقایسه با شوتر‌های معمول ارائه کند. به‌علاوه اگر طرفدار بخش زامبی در بازی‌های Call of Duty هستید، در نسخه جدید نیز شاهد وجود چنین بخشی خواهید بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده