// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵

فار بتای محدود بازی In The Shadows آغاز شد

استودیو ColorSpace اعلام کرد که نسخه بتای محدود بازی پلتفرمر In the Shadows برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است.

سال گذشته بازی پلتفرمر معمایی In the Shadows برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد. این بازی از طریق کمپین Kickstarter بودجه مورد نیاز خود را برای توسعه‌اش جمع‌آوری کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو کالر‌اسپیس (ColorSpace) اعلام کرد که فاز بتای محدود این بازی هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. گفتنی است که نسخه بتای این بازی را تنها کاربرانی می‌توانند تجربه کنند که حامی مالی این بازی در کیک‌استارتر بود‌ه‌اند که تعداد آنها به ۶۰۰ نفر می‌رسد. هر چند این بازی هم اکنون برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در حال توسعه است اما نسخه بتای این بازی در حال حاضر در دسترس کابران رایانه‌های شخص ویندوزی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان درباره بازی In the Shadows را مشاهده کنید:

داستان بازی In the Shdaows در مورد مردی است که در رویا‌ی کودکانه خود غرق شده است تا بتواند گذشته خود را به یاد آورد و از هدف زندگی فعلی خود با خبر شود. سفر تاریک خود را در دنیای شخصیت این بازی که آغشته به ترس است، آغاز کنید.

سیستم معمایی این بازی طوری است که کاربران با تشکیل نور و سایه سر و کار دارند. هیولا‌های کابوس خود را نابود کنید و آنها را تبدیل به اشیا‌های مختلف کنید تا بتوانید برای ادامه بازی خود از آنها کمک بگیرید. با استفاده از اشیا‌های مذکور درب‌های مختلف را بازی کنید و از آنها برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر کمک بگیرید.

بازی In the Shadows دارای روایت خاصی است که به واسطه‌ی ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که در ادامه مشاهده می‌کنید، اثری متفاوت را به شما عرضه می‌کند.

  • دنیا‌های فانتزی قابل کاوش
  • هیولا‌های متفاوت که هر کدام از مکانیزم‌های ویژه خود برخوردار هستند
  • مراحل مختلف با معما‌های چالش برانگیز
  • مراحل و رمز‌های مخفی
  • محیط رنگارنگ که با نور‌های طبیعی طراحی شده است
  • موسیقی متن تنظیم شده با اتمسفر تاریک بازی
  • داستان عمیق و احساسی که ترس و آرامش را به شما انتقال می‌دهد

جدیدا اخباری پیرامون نسخه بتا و کمپین کیک‌استارتر منتشر شده است. بر این اساس کاربرانی که ۳۵ دلار یا بیشتر در کمپین این بازی در نظر گرفته‌اند می‌توانند در فاز بتای این بازی حضور پیدا کنند. نسخه بتای این بازی شامل ۱۱ مرحله می‌شود. همانطور که فاز بتای این بازی به صورت محدود برگزار می‌شود اما سازندگان اعلام کردند که شاید فاز بتای این بازی را برای کاربران بیشتری گسترش دهند. در این راستا کاربرانی که در کمپین کیک‌استارتر این بازی ملحق نشده‌اند می‌توانند نسخه بتای این بازی را نیز تجربه کنند.

بازی In the Shadows از گرافیک پیکسلی زیبایی برخوردار است که در کنار معما‌های دقیق می‌تواند اثر منحصر‌به‌فردی را در دسترس کاربران قرار دهد. بازی مذکور قرار بود در پاییز سال گذشته منتشر شود اما هم اکنون تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مشخص نشده است و سازندگان تنها با ذکر عبارت «بزودی» به‌عنوان تاریخ عرضه آن بسنده کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر صفحه استیم بازی In the Shadows را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده